تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۲
۰
plusresetminus
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان:

جنوب کرمان روی ریل پیشرفت قرار گرفته است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: فعال‌سازی معادن کوچک‌مقیاس و احداث کارخانه‌های صنایع‌معدنی جدید جنوب را در مسیر پیشرفت قرار داده است.
جنوب کرمان روی ریل پیشرفت قرار گرفته است
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان؛ مسلم مروجی‌فرد صبح امروز در دیدار با مدیرکل سازمان بازرسی استان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری سازمان بازرسی استان کرمان عنوان کرد: سازمان بازرسی استان کرمان نقش تسهیل‌گری در اجرای طرح‌های صنعتی و معدنی جنوب کرمان از طرق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه‌های اقتصاد مقاومتی حوزه قضایی داشته که منجر به فعال‌سازی تعداد زیادی از معادن و صنایع معدنی جنوب کرمان شده است.

 وی با ارائه گزارشی از اقدامات این اداره کل در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: با توجه به نیاز بخش کشاورزی و کشاورزان منطقه، اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در حوزه صنعت، طرح‌های خدمات‌دهی و فرآوری محصولات کشاورزی زیادی با سرعت و قدرت در حال اجرا است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: در حوزه معدن نیز، در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی فعال‌سازی معادن به‌ویژه معادن کوچک‌مقیاس و احداث کارخانه‌های صنایع معدنی جدید در حال انجام است به نحوی که می‌توان گفت؛ جنوب کرمان روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حوزه بازرسی، بازرگانی و تجارت نیز ضمن نظارت دقیق، مستمر و مداوم بر بازار، برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی در شهرستان‌های مختلف جنوب کرمان و به‌ویژه برای اولین‌بار برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی شهرستان فاریاب و تشکیل اتاق اصناف در این شهرستان از نکات مهم و قابل توجه طی یک سال اخیر است.

در ادامه مدیرکل سازمان بازرسی استان کرمان نیز ضمن قدردانی از عملکرد اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و فعالان اقتصادی که در جنوب استان سرمایه‌گذاری می‌کنند، بیان داشت: سازمان بازرسی استان از همه طرح‌های سرمایه‌گذاری در جنوب استان حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه بازار باید در رابطه با آموزش و نظارت بر اتحادیه‌های صنفی تمهیدات لازم اندیشیده شود، افزود: در حوزه‌های صنعت و معدن نیز باید زمینه برای ورود سرمایه‌گذاران بیشتر، مهیا و تسهیل شود.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: فارس https://armanekerman.ir/vdchvqnzz23nx6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما