تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
۰
plusresetminus
استاندار کرمان گفت: خوشبختانه تاکنون برای همه مددجویان استان کرمان جهیزیه تامین شده و تا به این لحظه دیگر کسی متقاضی جهیزیه نیست.
تاکنون برای همه مددجویان استان کرمان جهیزیه تامین شده است
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان کرمان؛ صبح امروز جشن بلندای همت در مصلی امام علی علیه‌السلام به همت کمیته امداد امام خمینی استان کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم گفت: خدمت به مردم مهم‌ترین کار است، جایی برای خدمت‌رسانی بهتر از کمیته امداد نیست  از این رو بسیاری علاقه‌مند هستند که در این راستا کمک کنند.

وی با اشاره به این‌که کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از ارزشمندترین یادگارهای ماندگار امام(ره) است؛ بیان کرد: جای خوشنامی است و مردم به این نهاد مقدس اعتماد دارند؛ عمدتا می‌بینیم بسیاری از کمک‌ها با حفظ شرافت انسانی و شان مردم دیده نمی‌شود اما کمیته امداد باعث عدالت و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری خواهد شد.

استاندار کرمان تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان کرمان در حوزه درمان، جهیزیه و ... به خوبی کار انجام داده است و خوشبختانه تاکنون برای همه مددجویان استان کرمان جهیزیه تامین شده و تا به این لحظه دیگر کسی متقاضی جهیزیه نیست.

فداکار در پایان گفت: تامین مسکن از کارهای بزرگی است که در استان با سرعت در حال انجام است، یکی از مهم‌ترین نیازهای خانواده‌های محروم، مسکن است اما روحیه خودباوری و توانمندی مهم‌ترین موضوعی است که در میان افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال رخ دادن است.

انتهای خیر/پسند
  https://armanekerman.ir/vdcewv8zxjh8x7i.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما