تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۸
۰
plusresetminus
دادستان استان کرمان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک عملیات غافل‌گیرانه در ریگان توانستند، گروگان‌ها را به سلامت آزاد کنند.
گروگان‌گیری مسلحانه در ریگان، به آزادی گروگان‌ها ختم شد
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان؛ مهدی بخشی صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دغدغه دستگاه‌ قضایی و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، برقراری نظم، امنیت و مقابله با جرایم خشن و عوامل ناامنی است.

وی با اشاره به کسب گزارشی مبنی بر دو فقره آدم‌ربایی مسلحانه در شهرستان ریگان، افزود: با توجه به اهمیت این اقدام ضدامنیتی، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بخشی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، آدم ربایان قصد داشتند گروگان‌ها را از مناطق مرزی و هم‌جوار دو استان خارج کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تأکید کرد: به منظور حفظ جان گروگان‌ها، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی محل نگهداری آدم‌ربایان و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام آغاز شد.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات محل اختفاء گروگان‌گیران را شناسایی کردند.

بخشی گفت: با ورود به محدوده دشت سمسور، سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی و طی درگیری مسلحانه توانستند گروگان‌ها را به سلامت آزاد کنند.

مدعی‌العموم در استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضاء است و در این راستا هیچ‌گونه مماشاتی با مخلان امنیت نخواهد شد. 

انتهای خبر/طهماسبی

منبع: مهر https://armanekerman.ir/vdcb8wb8grhbf8p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین