تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۵
۰
plusresetminus
معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تأکید کرد:

لزوم انسجام و یکپارچگی جامعه خوشنویسی استان کرمان

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بر لزوم انسجام و یکپارچگی جامعه خوشنویسی استان کرمان تأکید کرد.
لزوم انسجام و یکپارچگی جامعه خوشنویسی استان کرمان
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ وحیدی محمدی در جلسه شورای انجمن خوشنویسان کرمان با اشاره به جایگاه هنر خوشنویسی به عنوان هنر اخلاق، ادب، علم و مهربانی بر لزوم پویایی، تحرک و بروز خلاقیت‌های این رشته هنری تاکید کرد و گفت: در حال حاضر انسجام و یکپارچگی جامعه خوشنویسی از هر نظر اولویت دارد و خوشحالیم که تمام اعضای محترم شورا یک دل و با صمیمیت در جهت حفظ منافع جمعی اهالی هنر خوشنویسی عمل می‌کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: مسلماً همراهی و همکاری تمام اعضای شورا به عنوان منتخبین جامعه خوشنویسی و به کارگیری رویه‌های جدید کاری، چشم انداز روشنی را در تحقق برنامه‌های انجمن پیش روی ما قرار خواهد داد.

در این جلسه «استاد مهدی ابراهیمی» رئیس انجمن خوشنویسان استان، گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن و برگزاری آزمون‌های مختلف ارائه کرد. همچنین اعضای جلسه پیرامون فعالیتهای پیش رو به ویژه امتحانات میان دوره‌ای و هم‌نویسی قرآنی به مناسبت ۱۳ رجب تبادل نظر و مسئولین کمیسیون‌های مختلف انجمن نیز تعیین شدند.

خانم‌ها نژادمحمودی و امیرتیموری به ترتیب به‌عنوان مسئول کمیسیون امتحانات و بخش آمار انجمن، و آقایان مرتضی عمید، علیرضا رشیدی و محمدحسین مودب به ترتیب به عنوان مسئولین کمیته‌های آموزش، نشست‌های فرهنگی و کارگاه‌ها و مالی و اداری انتخاب شدند.

همچنین مقرر شد محمدحسین مودب به‌عنوان مدیر اجرایی انجمن و سیدحمیدرضا صابری به‌عنوان بازرس انجام وظیفه نمایند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcgw79qqak9ww4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما