تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۱
۰
plusresetminus
نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه انار:

حاج‌قاسم ولایت‌پذیر و ولایت‌مدار بود

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان انار گفت: ویژگی‌ برجسته حاج‌قاسم این است که ولایت‌پذیر و ولایت‌مدار بود و اگر فرمانی از طرف ولی‌ فقیه صادر می‌کردند، این فرمان برای حاج‌قاسم واجب عینی بود.
حاج‌قاسم ولایت‌پذیر و ولایت‌مدار بود
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ مصطفی ابراهیم‌پور در مورد روابط عاطفی حاج‌قاسم با مردم گفت: حاج‌قاسم فردی وطن‌دوست و میهن‌دوست به تمام عیار بود، او حاضر بود تمام بلایا بر او نازل گردد ولی یک خدشه بر پیکره سرزمین ایران وارد نشود.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان انار افزود: حاج‌قاسم مردم کشور را با تمام وجود دوست داشت و نسبت به آنان عشق می‌ورزید، وقتی دختری بد حجاب حاج‌قاسم را می‌بیند و درخواست عکس سلفی می‌کند، حاج‌قاسم بدون لحظه‌ای درنگ می‌پذیرد، حاج‌قاسم همه را به یک دید می‌بیند که تمام مردم کشور عزیز، قابل تقدیر و تحسین هستند.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌پور اظهار کرد: این دید حاج‌قاسم برگرفته از مکتبی است که در آن بزرگ شده و بایدها و نبایدهای این مکتب با خون، گوشت، پوست و استخوانش عجین شده است که می‌فرماید «حب الوطن من الایمان؛ وطن دوستی از ایمان است.»

وی  به ویژگی‌ بارز شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: از ویژگی‌های برجسته حاج‌قاسم این است که ولایت‌پذیر و ولایت‌مدار بود و اگر فرمانی از طرف ولی‌ فقیه صادر می‌گردید این فرمان برای حاج‌قاسم واجب عینی بود که به آن جامعه عمل بپوشاند، و در این مسیر حتی فکر و نظر و ایده خود و دیگران را دخیل نمی‌کند و صرف فرمان را اجرا می‌کند و حتی اگر قرار باشد جان بدهد این کار را می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان انار عنوان کرد: دیگر ویژگی حاج‌قاسم را اگر بخواهیم نام ببریم این است که برای وی هیچ کاری نشد نداشت، بدین معنی که اگر تصمیمی گرفته می‌شد باید حتما محقق شود مثال بارز آن وقتی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای فرمودند بشار اسد بماند و این در حالی بود که تمامی دنیا گفتند بشار اسد باید برود این امر به حاج‌قاسم سپرده شد و نمونه بارز دیگر نابودی حکومت سرزمین داعش توسط حاج قاسم است.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌پور با اشاره به برجسته‌ترین خدمت حاج‌قاسم گفت: از نظر همه مردم جهان برجسته‌ترین خدمت نابودی اژدهایی که به خون بنی‌بشر تشنه بود و برای او هیچ قومیت، مذهبی، زبانی و رنگی معنی نداشت و حاج‌قاسم این اژدها را نابود ساخت و به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان انار تصریح کرد: ار نظر بنده بزرگ‌ترین خدمت حاج‌قاسم و همراهان و دوستانش در فرودگاه بغداد رقم خورد و حاج‌قاسم چهره واقعی شیطان اعظم را نمایان کرد، اگر تا دیروز شیطان اعظم در پشت داعشی که خود ایجاد کرده پنهان شده و در حال اسلام‌ هراسی و مسلمان‌ هراسی بود اما خون حاج‌قاسم چهره‌ها و نقاب‌ها را کنار زد و داعش واقعی را معرفی کرد.

وی به خدمت دیگر حاج‌قاسم برای مردم اشاره و خاطرنشان کرد: زنده کردن روحیه ما می‌توانیم در کالبد مردمان آزاده جهان و مستضعفین عالم یک خدمت برجسته بود.

این مقام مسئول اظهار کرد: حاج‌قاسم به علت صدق در گفتار و عمل، محبوب عام و خاص بود هرگز قول و عملش با هم مغایرت نداشت؛ لذا صدق در کلام و عمل او باعث شده بود هر شخصیتی مجذوب او شود و در همین راستا برای محافظت از کیان اسلامی با سران و طوایف مختلف در شرق کشور صحبت کرد و آن‌ها را سر و سامان داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌پور گفت: با همین روحیه و تجربه‌ای که از منطقه به‌دست آورده بود در خارج از کشور توانست پایه‌های محورهای مقاومت را در محدوده محور مقاومت ایجاد کند و بعد از مدت زمان کوتاهی به تحکیم و حفظ و تمامیت این محور پرداخت و اکنون می‌بینیم که محور مقاومت برای انتقام خون به ناحق ریخته فرمانده خود حاضر به هرگونه فداکاری هستند و در سخت‌ترین شرایط میادین مبارزه با کفر و نفاق یاد، خاطره و عکس او را به همراه دارند و یاد او را زنده نگه می‎دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان انار با اشاره به عملیات طوفان‌الأقصی تصریح کرد: زمانی فرماندهان حماس جهت استمداد و کمک مشرف به دیدار مقام معظم رهبری شدند و ایشان خطاب به فرماندهان و بزرگان حماس و فلسطین فرمودند «ننگ است برای جوانان فلسطینی که ذست کمک به سمت دیگران دراز کنند»؛ لذا از حاج‌قاسم درخواست مشاوره کردند حاج‌قاسم با مشاوره‌ها، دادن خدمات و معرفی افراد ذی نفوذ در منطقه جبهه حماس را فعال کرد.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهان حماس در خاطرات خود از نقش بی‌بدیل حاج‌قاسم در سامان دادن و نظم بخشیدن و یاد دادن شیوه‌های نوین جنگی و ابزار مناسب توسط حاج‌قاسم بارها بارها زبان به سخن گشوده‌اند.

منبع: پایگاه خبری انار ما

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdci5vazrt1app2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما