تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۷
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند:

اخلاص و صداقت مهم‌‎ترین ویژگی شهید سلیمانی بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند اخلاص و صداقت شهید سلیمانی را از رجسته‌ترین ویژگی‌های او دانست. 
اخلاص و صداقت مهم‌‎ترین ویژگی شهید سلیمانی بود
به گزارش سرویس فرهنگی راه‌آرمان محمد کارگر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان و تسلیت شهادت جمعی از مردم بی‌گناه و مظلوم کشورمان در سالروز شهادت سردار دلها حاج‌قاسم سلیمانی، این حادثه را محکوم کرد.

در ادامه وی به تبیین برخی از ویژگی‌های برجسته سردار دلها سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: از ویژگی‌های برجسته‌ سردار سلیمانی می‌توان به اخلاص و صداقت او اشاره کرد، او تمام زندگی خود را وقف اسلام، نظام و خانواده‌های شهدا کرد. سردار سلیمانی نه‌تنها به ملت ایران متعلق است بلکه او متعلق به جبهه مقاومت نیز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند یکی از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی را ولایت‌مداری او دانست و تاکید کرد: شهید سلیمانی همواره به رهبر و مقتدای خویش عشق می‌ورزید تصمیمات، فعالیت‌ها و اعمال او همه و همه تعقیب‌کننده خط ولایت بود و در کنار آن از عمق جان شیفته اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) بود.

کارگر تصریح کرد: اعتقاد و ارادت و عشق به خاندان رسالت در اعماق وجودش رسوخ کرده بود و ارادت و تمسک به اهل‌بیت (علیه‌السلام) نیز یکی دیگر از ویژگی‌های حاج‌قاسم عزیز بود.

وی افزود: دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران خط قرمز سردار دلها بود آنجا که در وصیت‌نامه خود نیز گفته بود امروز قرارگاه حسین‌بن‌علی (علیه السلام) ایران است، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند روحیه شهادت‌طلبی و سخت‌کوشی را از دیگر خصوصیات ویژه این شهید عنوان و بیان کرد: او مردی نستوه و خستگی‌ناپذیر بود، از هیچ مشکلی نمی‌هراسید و هیچ‌گاه دچار سستی و رکود نشد، و همواره ساعی و پرتلاش بود و به آسایش خویش نمی‌اندیشید،حاج‌قاسم عزیز ما شیفته شهادت بود او در داغ فراق یاران همرزمش می‌سوخت و در نجواهای شبانه‌اش پیوسته از حضرت حق طلب شهادت می‌کرد و سرانجام به این آرزو خود که شهادت بود، به دست شقی‌ترین انسان روزگار به شهادت رسید. 

انتهای خبر/ زرند
https://armanekerman.ir/vdcjhoevouqettz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما