تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۸
۰
plusresetminus
در ستاد تنظیم بازار استان مطرح شد؛

۲۰ غرفه عرضه میوه شب عید در کرمان دایر می‌شود

با همکاری شهرداری کرمان، تعاون روستایی و اتحادیه میوه و تره بار، ۲۰ غرفه برای عرضه میوه شب عید در کرمان در نظر گرفته شده است.
۲۰ غرفه عرضه میوه شب عید در کرمان دایر می‌شود
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان؛ و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، ستاد تنظیم بازار استان کرمان  با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد، پنج مرکز دائمی عرضه مستقیم کالاهای اساسی در کرمان ایجاد شود که به گفته شهردار کرمان سه مرکز قبل از سال جدید در نقاط مختلف شهر کرمان آغاز به کار می‌کنند.

همچنین با همکاری شهرداری کرمان، تعاون روستایی و اتحادیه میوه و تره بار، ۲۰ غرفه برای عرضه میوه شب عید در کرمان در نظر گرفته شده است.

در این نشست عنوان شد: با توجه به اینکه نیاز سه ماه پایانی سال در مصرف سیب درختی، ۲۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم خواهد بود، ۳۰۰ تن از طریق تعاون روستایی در قالب طرح تنظیم بازار و ۲۲ هزار تن از طریق اتحادیه میوه و تره بار تامین خواهد شد.

همچنین برای ایام پایانی سال ۵۰۰ تن پرتقال از طریق تعاون روستایی و مابقی از طریق اتحادیه میوه و تره بار تامین خواهد شد.

در این جلسه همچنین مصوب شد با توجه به سرانه مصرف ۳ کیلوگرم شکر برای هر نفر، اداره کل غله با کمک کارخانجات بسته‌بندی مستقر در استان نسبت به تامین ۲ هزار و ۴۰۰ تن شکر در قالب بسته‌های یک و دو کیلوگرمی اقدام کند.

در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همچنین مصوب شد تعاون روستایی ۵۰ تن خرما برای ایام ماه مبارک رمضان وارد بازار کند.

ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ و ۴۰۰ تن گوشت قرمز برای ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان توسط پشتیبانی امور دام نیز از دیگر مصوبات جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استان بود.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcauan6m49ney1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما