تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰
۰
plusresetminus
صهیونیست‌ها که با راهبرد تسخیر نیل تا فرات به شکل جغرافیایی سیر و در عالم رویا درحال سیر تسخیر کل جغرافیای عالم لحظه‌شماری می‌کردند اما امروز در برابر مردم غزه از پا افتاده‌اند.
رویایی به‌نام نیل تا فرات
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» رضوان خدا بر شهید عزیزمان حاج قاسم که فرمودند:
«آقای ترامپ قمارباز! به شما می‌گویم بدان در آن جایی که فکر نمی‌کنید ما در نزدیک شما هستیم؛ ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم، بهتر است بپرسی، ما حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم.»

وی در ادامه خطاب به ترامپ با بیان اینکه « بیا؛ ما منتظریم، ما مرد این میدانیم برای شما» گفت: «شما می‌دانید این جنگ یعنی نابودی همه امکانات شما؛ این جنگ را شاید شما شروع کنید اما پایان آن را ما ترسیم می‌کنیم.»

بیش از دو ماه از جنگ رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم غزه می‌گذرد.
نزدیک به ۲۰ هزار نفر از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیدند که از این تعداد بیش از ۶۰۰۰ کودک و نوزاد هستند، آنان که در خانه‌ها در حالت خواب یا بیداری، بازی، تحصیل، خنده، شادی وحتی اشک از دست‌دادن پدر، مادر، خواهر، برادر و دوست بودند به ناگاه با بمب‌های ۲۰۰۰ پوندی معادل  ۱۰۰۰  کیلویی بر سقف خانه‌هایشان مواجهه شدند برخی در دم و برخی زیر آوارها و ویرانی‌ها مظلومانه پرکشیدند ولی این همه جنایت صهیونیست‌ها آنان را فراری از خانه وکاشانه خود نداد بلکه مقاوم و مستحکم در حال نابودکردن پازل‌های وحشی‌گری صهیونیست‌ها در نوار غزه هستند.

در این مدت تمام همت و قدرت خود را بر سر کودکان و زنانی آوار کرده‌اند که مظلومانه اما مقتدرانه در مسیر مقاومت ایستاده‌اند. در حالی‌که روزانه بیش از ۱۰۰ زن و کودک به شهادت می‌رسند و آمارها شهیدان این راه هر روز به صورت تصاعدی در حال افزایش است.

صهیونیست‌هایی که با راهبرد تسخیر نیل تا فرات به شکل سرزمینی و جغرافیایی سیر می‌کردند و در عالم رویا درحال سیر تسخیر کل جغرافیای عالم لحظه‌شماری و باد در گلو در نشست‌های سازمان ملل و میتینگ‌های انتخاباتی تبلیغاتی نامزدهای آمریکا وزن‌کشی قدرت می‌کردند و گاهی مورد تشویق صهیونیست‌های اجاره‌ای محافل خود بودند بیش‌از دو ماه است در غزه ۳۶۰ کیلومتر مربعی متوقف شده‌اند و حتی تمامی جبهه‌های خود از شمال، جنوب و شرق را از دست داده و ارباب خود آمریکا را هم به قعر جهنم خودکامگی خود می‌برند.
 
در عراق بیش‌از ۵۰ حمله به پایگاه‌ها وکاروان‌های آمریکایی شده، در سوریه موقعیت‌های بعضاً محصور آنان هم درحال فروپاشی است از طرفی یمن نیز ایستاده در برابر آمریکا این روزها اهدافی را مورد حمله قرار داده است که از هر کوی و برزنی شنیده می‌شود.

به نظر می‌رسد که دیگر فرش قرمزی که برای آمریکا در سال‌های گذشته آن‌هم در مناطق خاورمیانه پهن می‌شد، جمع شده است.
ائتلاف عبری، غربی، عربی برای نابودی حماس و مقاومت تبدیل به کابوس کشنده‌ای برای صهیونیست‌ها در شهرک‌های اشغالی و ارتش دیوانه‌وار آنان شده است.
این موضوع خود کوچی برای اولین بار طی ۷۵ سال در سرزمین‌های اشغالی دیده می‌شود و نوید پایان اسرائیل از غرب‌آسیا حتی از پهنه هستی در حال دیدن و اتفاق‌افتادن است.

شاید روزی که حاج قاسم در یادواره شهدا همدان فرمودند پایان جنگ را ماترسیم می کنیم باورش برای برخی درحد وعده و وعید بود. او که در گفتارش مثل پایان داعش تا ۳ ماه دیگر اعتماد داشت امروز یقیناً در حال نظاره عملی‌شدن کلام صدق خود است.

وعده‌ای که در کلام امامین جامعه سال‌هاست شنیده می‌شود که اسرائیل نابود شدنی و رفتنی است، این را براساس راهبرد قرآن که حزب‌الله غالب خواهد شد را مدام به جهانیان اعلام می‌دارند و در میدان مبارزه با دست‌پرورده‌های صهیونیست یعنی (داعش و داعشی‌زادگان)  شهید حاج‌قاسم عزیز نطق معروفی دارند که خیلی زود تحقق پیدا کردآن‌هم برای جمع‌شدن تکفیر وداعش خطاب به آنان با صدای رسا به داعشیان «کاری با شما خواهیم کرد که مادران‌تان از تولد شما خود را لعنت کنند.»
و امروز به تاسی از او به صهیونیست‌ها یقیناً همین سنت لایتغیر به اذن الله رقم خواهد خورد.الیس صبح بقریب.

نویسنده: محسن سنجری
انتهای پیام/پسند https://armanekerman.ir/vdcefv8zejh8xei.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما