تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶
۰
plusresetminus
عضو گروه جهادی دست‌های مهربان خبر داد:

احداث یک مدرسه توسط دست‌های مهربان جهادگران

عضو گروه جهادی دست‌های مهربان گفت: توانستیم با کمک مردم و خیرین مدرسه کپری را با یک مدرسه جدید و تازه‌ساز جایگزین کنیم.
احداث یک مدرسه توسط دست‌های مهربان جهادگران
مجید زارعی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» از احداث یک مدرسه به دست گروه جهادی دست‌ها مهربان خبر داد و گفت: با هدف کمک به محرومان و رخت بر بستن چهره فقر از شهرهای جنوبی کرمان این گروه جهادی راه اندازی شد.

وی عنوان کرد: مسیر خدمت به محرومان، مشقت و سختی ما  با لبخند کودکانی که به رفاه نسبی می‌رسند؛ پر حلاوت می‌شود.

مسئول گروه جهادی دست‌های مهربان در خصوص اهداف فعالیتی‌شان عنوان کرد: عملکرد این گروه در راستای محرومیت‌زدایی است و در این مسیر خدمات هرچند اندکی را برای مردم محروم این منطقه ارائه داده است.

زارعی ادامه داد: نزدیک به دو ماه گذشته مطلع شدیم که یک مدرسه کپری در منطقه «موتور بخش‌داری» شهرستان منوجان وجود دارد.

عضو گروه جهادی دست‌های مهربان عنوان کرد: بعد از صحت خبر با اعضای گروه به این منطقه عزیمت کرده و از همان روز اول با همت تمامی‌ اعضای این گروه جهادی، عملیات احداث یک باب مدرسه را گلنگ‌زنی کردیم و برای سریعتر آماده شدنش شب و روز کار کردیم.

وی با بیان اینکه حتی گاهی دانش‌آموزان هم ما را یاری می‌کردند، ادامه داد: حدود دو ماه طول کشید تا کل مدرسه ساخته شود و هزینه‌کرد مورد نیاز برای ساخت صفر تا صد احداث آن مبلغ ۲۶۵ میلیون تومان شد که نیمی از آن به مبلغ ۱۱۵ تومان توسط بانوی خیرّه «میرنژاد» از استان هرمزگان پرداخت شد.

زارعی تأکید کرد: مابقی هزینه‌ ساخت این مدرسه نیز توسط خیران و مردم منطقه منوجان پرداخت شد و در عرض دوماه کلاس درس جدید برای دانش‌آموزان آماده شد که به آنها تحویل دادیم.

عضو گروه جهادی دست‌های مهربان ادامه داد: شنبه اولین روز دانش‌آموزان این منطقه محروم که سال‌ها در کپر به تحصیل ادامه می‌دادند، بود و ما نیز خدا را شاکریم که بار دیگر توانستیم خدمتی هرچند کوچک را به مردم این منطقه انجام دهیم.

وی افزود: دربخشی دیگر از شهرستان منوجان یک کلاس درس را با هزینه ۶ میلیون تومان توسط این گروه جهادی تعمیر و رنگ‌آمیزی کرده‌ایم.

زارعی اذعان کرد: توزیع  ۶ بسته معیشتی در قالب لبخند مادرانه به ازرش ۳۰ میلیون تومان و ایزوگام سقف ۱۰ واحد مسکونی محرومین به متراژ هزار متر مربع و به مبلغ ۱۰ میلیون تومان در شهرستان منوجان نیز انجام شده است.

مسئول گروه جهادی دست‌های مهربان با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری ۵۰ کیسه آرد و ۴۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۵ میلیون تومان توزیع شده است، گفت: به برخی از مواکب حاضر در مراسم سالگرد سردار سلیمانی نیز صیفی‌جات و میوه جات همراه با خرما اهداء شد تا از زائران استقبال خوبی صورت گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی با همکاری بنیاد احسان و ستاداجرایی فرمان امام(راحل) پنج یخچال را به خانواده‌های مورد نیاز اهداء کردیم و دو یخچال هم مورد تعمیر قرار گرفته است.


انتهای خبر/ طهماسبی


  https://armanekerman.ir/vdchq6nzq23nxkd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما