تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۹
۰
plusresetminus
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مستندات ما از عملیات تروریستی نشان می‌دهد که بدون اسرائیل و آمریکا امکان ندارد، یک الف بچه داعشی که تنها هنرش انتحاری زدن است، موفق شود.
داعش الف بچه‌ای، که بدون اسرائیل توان عملیات کردن، ندارد
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی عصر امروز در تجمع بزرگ حقوق‌دانان انقلابی استان کرمان که در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان برگزار شده بود، گفت:  امروز برای یک مطالبه عمومی که حقوقدانان کرمان به نمایندگی از مردم کرمان برای محکومیت جنایات استکبار جهانی تجمع کردند، گردهم آمده‌ایم. 

وی با ابراز ارادت به مقام شهدای گلزار بین‌المللی شهدای کرمان عنوان کرد: شهدای حادثه ۱۳دی‌ماه  مورد حمله ددمنشانه و تروریستی قسم خورده انقلاب اسلامی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند و دست سرویس‌های اطلاعاتی امنیتی و کمک‌های مالی آمریکا و اسراییل در این ترور وحشیانه کاملا مشهود است. 

رئیس کل دادگستری استان کرمان اذعان کرد: امروز صدمین روز تجاوز و جنایت بزرگ رژیم صهیونیستی بر علیه مردم زنان و کودکان مظلوم، غیرنظامی و بی‌دفاع باریکه غزه است که گویی حقوق‌بشر در آنجا متوقف شده است. 

حجت‌الاسلام حمیدی با بیان اینکه شاید کسانی که بقاء خود را در خون کودکان جستجو می‌کنند برایشان تایید کردن و یا خفه‌خون گرفتن در برابر جنایت اسرائیل راحت باشدف گفت:  اما مردم بصیر و ملت‌های ازادی‌خواه جهان برایشان مورد پذیرش نیست و برای حمایت از مردم غزه و پایان دادن به نسل‌کشی روزهاست که در کشورهایشان تجمع کرده و اعتراض می‌کنند. 

وی ادامه داد: تجاوز و کودک‌کشی اسرائیل قلب تمام مردم و  ملت‌های آزاداندیش را به‌درد آورده است و فریادشان بلند شده، حتی تا کنار کاخ سفید رسیده و مردم به دلت‌های خودشان به علت سکوتشان در برابر این جنات فوق بشری اعتراض می‌کنند.

 
رئیس کل دادگستری کرمان با بیان اینکه مردم بیدار شده و حامی اجرای حقوق بشر واقعی هستند، گفت: اما مجامع بین‌المللی سکوت اختیار کردند و انگار کسانی که به خاک و خون کشیده می‌شوند انسان نیستند و حقوق‌بشر محسوب نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام حمیدی ادامه داد: کشورهای مدعی حقوق‌بشر هر جا منافعشان به خطر می‌افتد، ابزار حقوق‌بشر را به کار می‌برند و حتی محکوم کرده و قطعنامه صادر می‌کنند اما در مقابل رژیم صهیونیستی که بیش از هفتاد سال کشتار می‌کند، سکوت اختیار کرده است.

وی ادامه داد: در هر گوشه‌ای از دنیا اتفاقی رخ دهد، یک پای رژیم صهیونیستی  و دست اطلاعاتی و جاسوسی‌اش و حمایت مالی آمریکایی نمایان است حتی در اتفاق کرمان نیز قبل از اینکه دست داعش به خون مردم کرمان آغشته باشد، دست آمریکا و اسرائیل آغشته است زیرا اینها حمایت کرده و طراحی عملیات می‌کنند.

رئیس کل دادگستری کرمان با بیان اینکه در ترور زائران سردار سلیمانی دست صهیونیست‌ها  هویداست و قطعاً آنها انجام داده‌اند، گفت: در این حادثه تروریستی بخشی از مستندات قابل ارائه به افکار عمومی بود که در اختیار مردم گذاشته شد.

حجت‌الاسلام حمیدی افزود: اما بخشی از این مستندات قابل ارائه نیست زیرا تأمین امکانات، دسترسی به اطلاعات و راهبری و حمایت مالی همه از پیچیدگی‌های خاصی که داشت، نشان می‌دهد که  امکان ندارد از دست یک الف بچه داعشی که تنها هنرش انتحاری زدن به خودش است، بر بیاید، زیرا خوراک آنها را اعم از آموزش و تجهیزات را آمریکا و اسرائیل فراهم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید پیچیدگی عملیات تروریستی برای مردم تشریح شود تا همه این‌ها را مردم قضاوت کنند، گفت: سگ دست‌آموز آمریکا یعنی داعش و اربابانش چنان سیلی از حاج‌قاسم خورده‌اند و در زندگی آنها چنان  هویداست که تا سال‌ها در شوک هستند و چون توان مقابله ندارند، عقده‌شان را سر مردم بیگناه خالی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تشکر ا از مردم همیشه در صحنه عنوان کرد: خانواده شهدای  تروریستی کرمان یکبار دیگر روحیه مردمی را که  در دوران دفاع مقدس دیده بودیم، زنده کردند، همه فکر می‌کردند، شاید مردم از روحیات انقلابی‌شان فاصله گرفته باشند، اما این جنایت و صبر و مقاومت حماسی خانواده‌های شهدا، خط بطلانی بر فرایضی که آرمان‌های انقلاب را در بین مردم کمرنگ نشان می‌داد، کشید. 

حجت‌الاسلام حمیدی اذعان کرد: امروز آمده‌ایم که مطالبه جدی را از مجامع بین‌المللی داشته باشیم در برابر کشتار مردم کرمان، غزه، یمن، سوریه و لبنان، زیرا باید دادگاه عادلانه‌ای در دنیا شکل بگیرد و این رژیم غاصب  پای میز محاکمه بیاید و پاسخ‌گوی رفتار جنایت آمیزش باشد و البته که محاکمه شود. 

وی عنوان کرد: ما مطمئنیم که رژیم منحوس اسرائیل در ترور مردم کرمان، دست دارد و  سند کتبی ما از جنایت رژیم صهیونیستی ریحانه ۱۸ ماهه، ۲۶دانش آموز و ۵۵ بانو است و باید پاسخ بدهد که چرا باید با گلوله، بمب و ساچمه  مردم مظلوم ما و غزه که مورد تجاوز اشغالگران است، هدف قرار گیرند. 

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که یک وجدان بیدار پیدا شده و پاسخی به جنایتکاران امروز داده شود چه اینکه این‌ها روی جنایتکاران تاریخ را هم سفید کرده‌اند و از اشقیا هم اشقی ‌ترند.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdceov8zwjh8xei.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما