تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۰
۰
plusresetminus
باحضور مدیرکل غله استان صورت گرفت؛

جلسه بررسی حوزه آرد و نان شهرستان ارزوئیه

جلسه بررسی مشکلات حوزه آرد و نان شهرستان ارزوئیه باحضور داریوش ماهری رئیس غله استان کرمان برگزار شد.
جلسه بررسی حوزه آرد و نان شهرستان ارزوئیه
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ارزوئیه، جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه آرد و نان شهرستان ارزوئیه با حضور رئیس غله استان کرمان صبح امروز در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

رضا اسماعیلی کاخ در این جلسه گفت: نان یکی از تأثیرگذارترین نیاز معیشتی در زندگی مردم به‌حساب می‌آید بنابراین فعالان صنف نانوایی موظف هستند عرضه نان با کیفیت و مرغوب را مدنظر قرار دهند و یکی از گام‌های ضروری در انجام نظارت‌ها ‌همین مسئله است.

فرماندار شهرستان ارزوئیه افزود: تمام تلاش ما این است که مشکلات نانوایان مرتفع گردد که با انجام اقدامات موثر و عملیاتی می‌توان ضعف‌های احتمالی را شناسایی کرد تا شاهد مشکلات در این عرصه نباشیم.

مدیر غله و خدمات بازرگانی استان کرمان نیز در این جلسه اذعان کرد: تمامی نهادهای نظارتی اعم از جهاد کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت و اداره کل غله بر نحوه توزیع، پخت و قیمت نان نظارت کامل دارند،  وضع آرد و نان در سراسر این استان به‌صورت مستمر پایش می‌شود.

داریوش ماهری افزود: ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای استان کرمان به اندازه کافی انجام شده و توزیع آرد نیز طبق سهمیه‌بندی به طور منظم بین نانوایی‌ها در حال انجام است.

گفتنی است در پایان این جلسه هر یک از نانوایان به بیان مطالبی درخصوص مشکلات مربوط به خود پرداختند.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده https://armanekerman.ir/vdchx6nzv23nxmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما