تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۵
۰
plusresetminus
دادستان شهرستان راور:

باند سرقت احشام در راور متلاشی شد

دادستان شهرستان راور گفت: با تلاش نیروی انتظامی و همکاری دادگستری باند سرقت احشام در راور متلاشی شد.
باند سرقت احشام در راور متلاشی شد
به گزارش گروه اجتماعی«راه آرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری راور؛ دادستان راور گفت: در پی وقوع سرقت‌‌های متعدد احشام در ماه‌‌های اخیر در برخی از نقاط و روستا‌ها در شهرستان راور که باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان به‌ویژه دامداران شده بود، با دستور قضایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان صادر شد.

مجتبی استوارزاده گفت: سارقان به دلیل ضعف ایمنی محل‌‌های نگهداری دام از سوی دامداران از فرصت به دست آمده استفاده و اقدام به سرقت دام‌ها کرده بودند و با استفاده از ارتباطات خود، مبادرت به فروش و بعضا ذبح دام‌‌ها می‌کنن.

وی بیان کرد: پس از صدور دستورات قضایی لازم، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری و تعامل پلیس آگاهی مرکز استان موفق به ردیابی، شناسایی و دستگیری سارقان و همچنین شناسایی محل فروش احشام سرقت شده به مالخر‌ها در شهر‌های همجوار شدند و فورا در یک عملیات ضریتی، اعضای اصلی باند سرقت در راور را دستگیر کردند.

دادستان راور در پایان گفت: متهمان به سرقت‌ های متعددی اعتراف کردند؛ تحقیقات قضایی در خصوص پرونده همچنان از سوی بازپرس ادامه دارد.

انتهای خبر/کمساری  https://armanekerman.ir/vdchm6nz623nxmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما