تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۷
۰
plusresetminus
شهردار راور از آیین رونمایی از سامانه به‌روب (تفکیک زباله) در شهر راور خبر داد.
رونمایی از سامانه به‌روب (تفکیک زباله) در راور انجام شد
به گزارش سرویس اجتماعی«راه آرمان» با حضور محمد حسینی کارشناس دفتر امور شهری، خسروی معاون فرماندار، احمد یزدانپناه رئیس شورای شهر، رحیمی پور شهردار راور، مسئولان ادارات و جمعی از فرهنگیان، آیین رونمایی از سامانه به‌روب شهر راور در محل تماشاخانه شهید بهابادی شهرداری راور برگزار شد.

رحمت رحیمی‌پور شهردار راور گفت: شهر راور به عنوان اولین شهر استان کرمان است که موفق به راه‌اندازی این سامانه برای جمع‌آوری پسماندهای خشک شده است.

وی گفت: با راه‌اندازی این سامانه، مردم عزیز راور می‌توانند با نصب به‌روب، پس‌از تفکیک زباله‌های خود در مبدا، به راحتی نسبت به تحویل پسماندهای خشک و تبدیل آن‌ها به اعتبار و پول اقدام کنند و از موجودی کیف پول خود برای پرداخت قبض و خرید شارژ استفاده کنند.

شهردار راور گفت: شهرداری راور از سال ۱۴۰۰ با اجرای آزمایشی طرح پاکیار در چهار آموزشگاه ابتدایی شهر راور نسبت به آموزش تفکیک زباله از مبدا در مدارس اقدام کرد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ کل مدارس ابتدایی شهر راور با همکاری مدیریت آموزش و پرورش تحت پوشش طرح قرار گرفت، و در سال جاری نیز ضمن تداوم آموزش‌ها و توزیع اقلام تبلیغی در مدارس، کیسه‌های رنگی تفکیک به ۴۰۰۰ دانش آموز تحویل شد.

رحیمی‌پور بیان کرد: با راه‌اندازی سامانه به‌روب این طرح کاملا عملیاتی شده و قطعا شهر و شهرداری راور از محاسن طرح تفکیک زباله‌ها بهره‌های زیادی خواهند برد.

​​​​​​انتهای خبر/کمساری https://armanekerman.ir/vdceev8znjh8xpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما