تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۷
۰
plusresetminus
رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان:

حضور در انتخابات سنگری برای حفظ جمهوری‌اسلامی است

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: انتخابات امسال با مشارکت حداکثری مردم باطل‌السحری بر همه نقشه‌های شوم دشمنان است.
حضور در انتخابات سنگری برای حفظ جمهوری‌اسلامی است
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» محمود عرب‌پور گفت: هیچ مصلحتی بالاتر از عمل به قانون نیست اعضای هیئت باز‌رسی انتخابات در کنار عوامل نظارت و اجرایی تلاش می‌کنند که همانند سنوات گذشته، انتخاباتی سالم و به‌دور از هرگونه حاشیه برگزار و مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های اخذ رأی دشمنان را ناامید کنند.
 
رئیس هیئت بازرسی انتخابات ادامه داد: انتخابات برای دوستداران جهموری اسلامی ایران که دل به انقلاب، ولایت و رهبری بسته‌اند مهم و مایه امید است.
 
عرب‌پور بیان کرد: دشمنان با القاء ناامیدی و مخفی‌ کردن دستاوردهای جمهوری اسلامی به دنبال حضور حداقلی مردم هستند، اما مردم ولایت‌مدار و بصیر ایران اسلامی همان‌گونه که در زمان‌های حساس در صحنه حاضر شدند امسال هم در ۱۱ اسفندماه حضوری باشکوه و دشمن‌شکن را در پای صندوق‌های رأی به ارمغان خواهند آورد.
 
وی تأکید کرد: انتخابات امسال با مشارکت حداکثری مردم باطل‌السحری بر همه نقشه‌های شوم دشمنان است و حضور در انتخابات سنگر حفظ جمهوری‌اسلامی است.
 
رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان افزود: به دنبال برگزاری انتخابات پرشور هستیم راهبرد انتخابات همان راهبرد مدنظر رهبر فرزانه و انقلاب یعنی برگزاری انتخابات در امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت گسترده مردم است.
 
وی ادامه داد: عمل به قانون و خط قانون باید شاخص اصلی ما در انتخابات باشد و تمام عوامل دخیل در امر برگزاری انتخابات باید قانون را در سرلوحه کار خود بدانند و با رعایت قانون و اصول انتخاباتی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی باشیم.
 
عرب‌پور ابراز کرد: مردم شهرستان در صورت مشاهد هرگونه تخلفی مراتب را با شماره تلفن ۳۳۴۹۲۵۵۱ دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان درمیان و یا با مراجعه حضوری به فرمانداری اعلام کنند.
 
انتهای پیام/س
 
منبع:فارس
https://armanekerman.ir/vdcdkj0fsyt0s96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما