تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۷
۰
plusresetminus
رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری:

بهره‌برداری سینما فرهنگ بم در دهه فجر سال آینده

رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری از افتتاح چند مجموعه فرهنگی هنری و تجهیز دفاتر سینمای جوان استان کرمان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: سینما فرهنگ بم هم‌زمان با دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره‌برداری سینما فرهنگ بم در دهه فجر سال آینده
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمد خزاعی در آیین افتتاح سینما اطلس شهرستان بم به عنوان نخستین سینمای بم پس از زلزله، ضمن قدردانی از همدلی و همگرایی که در استان کرمان وجود دارد، گفت: دولت مردمی در حوزه توسعه زیرساخت‌ها موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای ارتقای سالن‌های سینماهای کشور از ۵۷۰ به یک‌ هزار سالن تا پایان دولت، افزود: تا پایان دولت ۴۳۰ سالن سینما به زیرساخت فرهنگی کشور اضافه خواهد شد و تاکنون ۱۶۰ هزار صندلی به ظرفیت سینماهای کشور اضافه شده که ۱۱۰ هزار آن متعلق به شهرستان‌ها و استان‌هاست و بالغ بر ۲۵۰ سالن تاکنون افتتاح شده است.

رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری از افتتاح چند مجموعه فرهنگی هنری و تجهیز دفاتر سینمای جوان استان کرمان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و تصریح کرد: سینما فرهنگ بم هم‌زمان با دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دولت در حوزه تولید محتوا با جدیت تلاش می‌کند، افزود: سالم‌سازی و استاندارد‌سازی محتوا از مباحث بسیار مهم است که نمود آن را در جشنواره فیلم فجر امسال مشاهده خواهیم کرد و برای همه سلایق در همه ژانرهای کودک و نوجوان، دینی، اجتماعی، دفاع مقدس و سینمای خانواده فیلم تولید شده است.

خزاعی با اشاره به جان گرفتن بی‌سابقه سینما‌ها در کشور به دلیل استقبال مردمی و تولیدکنندگان خوب، اظهار کرد: یک فیلم سینمایی به نام «احمد» با موضوع بم ساخته شده که امیدواریم در جدول اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در شهرستان بم باشد.

وی در پایان با گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان از جمله کودک کاپشن‌صورتی و گوشواره قلبی که در دنیا مطرح شد، خاطرنشان کرد: امثال این کاپشن صورتی۱۰ هزار کودکی است که در غزه کشته شدند که این آمار بسیار دردناک در تاریخ بی‌سابقه است و رسانه‌ها در برابر آن سکوت کردند؛ رژیم صهیونیستی تصور می‌کند با قتل عام کودکان نسل بعدی در فلسطین از بین خواهد رفت اما به زودی شاهد پیروزی فلسطین خواهیم بود.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchv6nzz23nxqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما