تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۴
۰
plusresetminus
توسط رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان تشریح شد:

اعلام جزئیات برنامه‌های دهه‌ فجر در استان کرمان

توسط رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه جزئیات برنامه‌های ستاد دهه فجر استان کرمان را تشریح کرد.
اعلام جزئیات برنامه‌های دهه‌ فجر در استان کرمان
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ حسین انجم‌شعاع پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه در آستانه دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: دهه فجر، بزرگ‌ترین عید انقلاب است.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان ادامه داد: انقلاب اسلامی از بی‌نظیرترین انقلاب‌هایی است که در چند سده اخیر رخ داده که دلیل آن مردمی بودن انقلاب است، مردم با حضور خود، تداوم و تثبیت انقلاب و نظام را انجام دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اسلامی بودن را شاخصه دیگر انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد:
مردم خواهان اسلام بودند و این اتفاق افتاد و خواسته مردم محقق شد و جمهوری اسلامی با رأی بالای مردم روی کار آمد.

وی افزود: انقلاب اسلامی بسیار مهم است باعث تحولات بسیاری در ایران شد، در ایران حکومتی که کاملا سرسپرده و وابسته به غرب بود و با روی کار آمدن جمهوری اسلامی این حکومت از بین رفت.

انجم‌شعاع تصریح کرد: انقلاب اسلامی باعث تحول در منطقه و دنیا شد و آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه مستأصل شده‌اند.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان با بیان اینکه رویکرد ما در برنامه‌های دهه فجر ایجاد نشاط و شادی در جامعه است، عنوان کرد: نشان دادن استقلال، آزادی و ایجاد وحدت در جامعه از دیگر رویکردهای ما در این دهه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر را با پیوست انتخابات پیش خواهیم برد تا فضا پرشور و بانشاط برای انتخابات داشته باشیم.

وی با اشاره به اینگه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انفجار تروریستی ۱۳ دی‌ماه در برنامه‌ها لحاظ شده است، ابراز کرد: در روز ۱۲ بهمن‌ماه که یادمان امام راحل و شهدا را گلباران می‌کنیم، یادمان شهدای انفجار تروریستی را نیز خواهیم داشت و گبلاران خواهیم کرد.

انجم‌شعاع با بیان اینکه ستاد دهه فجر استان با فعالیت ۲۶ کمیته تشکیل جلسات داده است، عنوان کرد: از جمله برنامه‌های مهم ما ایجاد فضا دهه فجر در سطح استان و شهر کرمان بوده است که در این راستا شهرداری فضاسازی و تزئینات را به‌عهده داشته است و در این زمینه ۶ هزار پرچم در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار کرد: برگزاری جشن ویژه توسط ادارات به‌مدت ۱۰ شب در تلار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، برگزاری ویژه‌برنامه استقبال از دهه فجر در حسینیه ثارالله شهر کرمان با حضور خانواده شهدای حادثه تروریستی و آیت‌الله خاتمی از جمله برنامه‌های این دهه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: برگزاری ویژه‌برنامه سالروز ورود امام به میهن ساعت ۹:۳۰ در محل مصلی امام علی علیه‌السلام شهر کرمان با سخنرانی دکتر منظور معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، رژه موتوری به همت کمیته نیروهای مسلح صبح ۱۲ بهمن‌ماه از فرودگاه تا محل مصلی امام علی علیه‌السلام کرمان ساعت ۸:۰۰ صبح برگزار می‌شود.

وی برگزاری مهمانی لاله‌ها پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ساعت ۱۵:۰۰ در گلزار شهدا کرمان، برگزاری آیین نواختن زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان و در سطح شهر کرمان در مدرسه اندیشه، ویژه‌برنامه همایش ورزش صبحگاهی در پارک‌های شهر کرمان ساعت ۷:۰۰ صبح تا ۲۲ بهمن‌ماه در پارک‌های مختلف شهر، تجمع بزرگ ورزش بانوان ساعت ۶:۳۰، نواختن زنگ انقلاب در واحدهای صنعتی، همایش کوهپیمایی از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر برشمرد.

انجم‌شعاع خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر از ۱۶ تا ۲۲ بهمن در سینماهای شهر کرمان، تجلیل از بانوان دارای سه فرزند و بیشتر، برگزاری جشن انقلاب در تکایای سطح شهر، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، برگزاری جشن انقلاب ویژه بند نسوان و کارکنان زندان، نشست‌های هم‌اندیشی و مناظره دانشجویی، برگزاری جشن بزرگ انقلاب برای اقشار مختلف، برگزاری جشنواره روستایی و عشایری، تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های دهه فجر استان کرمان است.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcauan6649nea1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما