تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۸
۰
plusresetminus
در آستانه دهه فجر و چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در کوهبنان در مدرسه دخترانه فاطمیه شهرستان نواخته شد.
زنگ انقلاب در مدارس کوهبنان طنین‌انداز شد
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان و به نقل از روابط‌‌عمومی فرمانداری کوهبنان،
در این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: در سال ۵۷ بود که مبارزات مردمی علیه حکومت اوج گرفت و درنهایت با حضور مردم در صحنه و قاطعیت حضرت امام انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و پرونده حکومت شاهنشاهی برای همیشه تاریخ بسته شد.

وی ابراز کرد: در پرتو رهبری‌های مقتدرانه مقام معظم رهبری کشتی انقلاب با سرعت مسیر خود را طی می‌کند، لذا انسان مؤمن باید نسبت به امام و مقتدای خویش وفادار و هم نسبت به دشمنان خدا دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز باشد.

فرماندار کوهبنان ابراز کرد: جای بسی افتخار است که با استقرار حکومت اسلامی زمینه گسترش احکام نورانی اسلام رقم خورد و امروز به برکت پایداری حضرت امام (ره)، منویات مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم در صحنه شاهد بیداری و خیزش در کشورهای اسلامی هستیم.

توکلی گفت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی همواره دانش‌آموزان در کنار حضرت امام (ره) در مقابل حکومت پهلوی ایستادند و تعدادی از آنان نیز در این راستا شربت شهادت نوشیدند تا این‌که زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.
 
وی خاطرنشان کرد: پس‌از آن نیز همواره دانش‌آموزان به‌همراه مدیران، دبیران و مربیان خود در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری گسترده و پررنگ دارند چراکه آنان خود را سربازی پا به‌رکاب و در خدمت ولایت و رهبری می‌دانند.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و صنایع دستی دانش‌آموزان افتتاح گردید که این مراسم با شاهنامه‌خوانی دانش‌آموزان همراه بود.
انتهای پیام/س https://armanekerman.ir/vdcg779qqak9w74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما