تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۸
۰
plusresetminus
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد:

خون شهیدان توطئه‌های دشمنان را برملا می‌کند

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: خون شهیدان مسیر اسلام را پویا و توطئه‌های دشمنان را برملا می‌کند.
خون شهیدان توطئه‌های دشمنان را برملا می‌کند
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان حجت‌الاسلام علی‌رضا نجیمی شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان و دومین سالگرد ذاکرالحسین مرحوم سیدمحمد روح‌الامینی گفت: مقام شهادت مقامی بس والاست که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است لذا در طول تاریخ همگان برای رسیدن به این جایگاه تلاش کردند.

وی خاطر نشان کرد: وقتی خداوند بخواهد بنده‌ها را مورد تکریم قرار بدهد نعمت شهادت را به آنها هدیه می‌دهد زیرا خون شهید مسیر اسلام را پویا و توطئه‌های دشمنان را برملا می‌کند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد افزود: خداوند دری از درهای بهشت را به شهیدان اختصاص داده‌است لذا مولای متقیان برای رسیدن به مقام شهادت تلاش می‌کند‌.

وی بیان داشت: حیف است که برخی افراد همچون سردار دلها در بستر مرگ از دنیا بروند شهید سلیمانی از وجود خود سردار دلها برای دشمن خطرناک‌تر است.

حجت الاسلام نجیمی افزود: مقام و خیری برتر و بالاتر از شهادت در این دنیا نداریم شهیدانی که دعوت حق را لبیک گفتند و برای دفاع از دین خدا جانشان را فدا کردند از ما توقعات و انتظاراتی دارند.

وی ادامه داد: شرکت در جلسه شهدا باید بر معرفت و بصیرت ما بیفزاید و برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) تلاش کنیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: امروز مهمترین انتظار شهدا از ما یاری دین خداست در حالی که دشمن جنگ احزاب را راه اندازی کرده تا نام مولای متقیان بر بالای موذنه‌ها نباشد.

وی ابراز کرد: امروز ما باید به ندای نماینده حضرت ولی‌عصر(عج) لبیک بگوییم نقطه پرگار و شمع هدایت برای جوانان و نوجوانان باشیم.

حجت‌الاسلام نجیمی افزود: برای یاری دین خدا باید با تمام وجود و با نصرت حداکثری حرکت کنیم زیرا شهیدان برای یاری دین از تمام هستی خود گذشتند.

وی خاطر نشان کرد: برای یاری دین خدا باید هوای نفس خود را کنار بگذاریم، اخلاص داشته باشیم و هم رنگ خدا شویم، وحدت و همدلی خود را تقویت کنیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: برای یاری دین خدا گاهی باید اموال خود را تقدیم کنیم، اهل سخاوت و بخشش باشیم و گاهی برای یاری دین خدا باید آبرو و جان بدهیم، مقاوم باشیم و در مسیر حق استقامت کنیم.

وی بیان کرد: استکبار جهانی در حال دست و پا زدن و نابودی است لذا همواره بدنبال توطئه هست چون آنان از صدور انقلاب وحشت دارند.

حجت‌الاسلام نجیمی افزود: مردم فلسطین و یمن از مردم ایران الگو گرفتند و باتمام وجود در برابر دشمنان ایستادند.

وی تاکید کرد: شهیدان امام‌زادگانی هستند که نور تلولو می‌کنند لذا باید با جهاد تبیین، جهاد فرزندآوری، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی دین خدا و انقلاب اسلامی را یاری کنیم.

انتهای خبر/ س، کوهبنانی https://armanekerman.ir/vdcdjj0fjyt0sj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما