تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۹
۰
plusresetminus
به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت:

جشن دهه مبارک فجر در مجتمع شبانه‌ عشایر کهنوج

به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی جشن باشکوهی در مجتمع شبانه روزی دخترانه عشایر کهنوج با حضور مسئولین برگزار شد.
جشن دهه مبارک فجر در مجتمع شبانه‌ عشایر کهنوج
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه‌آرمان» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مدیر آموزش و‌ پرورش عشایری کهنوج،  در آیین برگزاری این جشن با تبریک فرارسیدن دهه‌ مبارک‌ فجر‌ انقلاب‌اسلامی‌افزود: ملت ایران برای دستيابی به استقلال، آزادی و رها شدن از زير باراستبداد و خودكامگی رژيم شاهنشاهی و استعمار خارجی حماسه‌ای بزرگ و جاودان آفريدند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

وی دهه مبارك فجر را یادآور روز رهایی‌ ملت ايران از ظلم و استكبار جهانی به بركت رهبری  امام خميني (ره) خواند و گفت:مهم‌ترين دستاورد انقلاب اسلامی عزت، سرافرازی ملت ايران ، درهم شكستن ابهت شرق و غرب و اثبات ايستادگی ملت ايران در برابر قدرت‌های پوشالی و ظالم جهان بود. 

رضا منظری توکلی، انقلاب اسلامی را مرهون رشادت‌ها ،  رهبری‌های امام عزیز و شهدایی که با خون خود درخت تناور انقلاب را آبیاری کردند دانست.

 مدیر آموزش و پرورش عشایری کهنوج افزود:شهدا با نثار خون خود برای ملت ایران اسلامی ، عزت،  اقتدار،  پیشرفت و امنیت مثال‌زدنی را به ارمغان آوردند.

اجرای برنامه های مختلف از جمله اجرای سرود از برنامه های این مراسم بود .


انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcaoan6e49neo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما