تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۸
۰
plusresetminus
مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا گفت: ۱۱ اسفند به نیت تقویت اردوگاه توحید پای صندوق رای می‌رویم، آن‌ هم با طهارت و نیت اخلاص.
۱۱ اسفند‌ماه به‌نیت تقویت اردوگاه توحید پای صندوق رای می‌رویم
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان پیش‌از ظهر امروز در اولین یادواره شهدای سرباز سپاه استان کرمان در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان گفت: هنر شهدا در درجه اول این بود که ماموریت اصلی را فراموش نکردند، که این ماموریت در نظام خلقت در سکنات، وجنات، سخن، سکوت و ... همه برای رضای خدا باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه رای خداوند به انسان قدرت بیکران می‌دهد، اظهار کرد: برای مثال شهید سلیمانی در لانه زنبور همان داعشی‌ها رفت، اما پیروزمندانه بیرون می‌آید این همان قدرت خداوند است.
 
مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا ابراز کرد: شهید سلیمانی و جوانان ما قائله داعش را با نیرویی جمع کردند که همان نیروی حضرت موسی که در آن محاصره بیان کرد سرتان را بالا بگیرید که خدا با ماست و در آن محاصره ۳۶۰ درجه خداوند دستور داد که چوب را به دریا بزن و در نهایت آب روی آب ایستاد، دریا شکافته شد و به زیبایی تمام آب ایستاد. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان عنوان کرد: دشمنان در معادلات دقیق هستند اما در قدرت ایمان، بسیج، جوانان جان‌برکف و سربازان مومن نمی‌فهمند و هیچ وزنه‌ای برای این موضوع ندارند.
 
وی با بیان اینکه این انقلاب ریشه در عاشورا، مبعث، غدیر، فاطمیه و سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام دارد، گفت: اولین ویژگی اتصال به خداوند است، لحظه به لحظه عمل سربازی در این مسیر باشد، در لحظات زندگی باید خدا را پررنگ گرفت، ما در محاسبه و نگاه خداوندیم، از این رو، او که از مادر مهربان‌تر است، نباید نگران بود.
 
مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا به ویژگی‌های رودخانه اروند و آمادگی بعث در بعد از رودخانه اشاره کرد و ادامه داد: شهید حسن یزدانی اما از عرض رودخانه وحشی اروند عبور کرد و خم به ابرو نیاورد و با قدرت در خاک بندری فاو ۳۰ بار برای شناسایی رفت و آمد و این او است، خداوند است که چشم‌هایشان کور و گوش‌هایشان کر شد، دانشگاه‌های دنیا نسبت به این عمليات حیران شدند اما این اتصال به خداوند است که ما را به پیروزی می‌رساند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان گفت: خلوت شب، راز و نیاز با خداوند متعال از عبادات ویژه است، بازگشت به خویشتن و به خداوند سبب می‌شود خداوند تمام گناهان را تبدیل به حسنات شود.
 
وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند در هویزه دیدم جوانانی با دست خالی، اما قلب‌های مالامال از ایمان به خدا بود اما بعث با آن‌ همه عده و عده موفق نشدند.
 
مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا ابراز کرد: جوانان اتصال به اهل‌بیت علیهم‌السلام در جبهه حضور داشتند، باورمان این است که امام زمان (عج) در شئون ما حاضر و ناظر است، زیر این آسمان ۷۵۰ خانواده تنها تک فرزند داشتند که به انقلاب تقدیم کردند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان آزاده بر گزینش احسنت را از دیگر ویژگی‌های شهدا دانست و عنوان کرد: ۱۱ اسفند از بزرگ‌ترین عملیات‌هاست که نسبت به سایر عملیات‌های کشور تاکنون با اهمیت‌تر است.
 
وی با بیان اینکه بسیاری از ائمه در دوران حکومت خود در زندان بودند و این به دلیل این بود که مردم پای کار خود نبودند، اظهار کرد: در عالم دو خط وجود دارد، باید دید که اگر در عملیات ۱۱ اسفند حضور پیدا کنیم،  لبخند چه کسانی بر لب خواهد بود؟ و اگر نرویم چه کسانی خوشحال می‌شوند؟
 
مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا تاکید کرد: ۱۱ اسفند به نیت تقویت اردوگاه توحید پای صندوق رای می‌رویم، آن‌ هم با طهارت و نیت اخلاص.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان گفت: جنگ هزینه دارد، مجروحیت، ویرانی و غیره دارد، اما گاهی مانور عملیاتی وجود دارد که بازدارنده جنگ است و از مهم‌ترین مانور عملیاتی جمهوریت نظام است و دشمن باید ببیند که مردم پای کار هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه انتخابات و صندوق بر ارزش‌های متعالی شهدا، ایثار و استقلال و ولایت اضافه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ویژگی چهارم شهدا این است که با اتکاء به خدا، به خودشان باور داشتند، آن‌چه که امروز باعث شده عظمت پیدا کنیم این است که به جوانان ایران با خودباوری رسیده‌اند.
 
مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا گفت: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم ابرقدرت مطلق جهان بود، با ۸۵۸ میلیارد دلار، بودجه نظامی و ۴۵ سال پنجه در پنجه ایران انداخته اما در همه‌جا مغلوب ایران شده است؛ اما عظمت امروز ایران همان انتقام سختی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده است.
 
انتهای خبر/پ.م 
https://armanekerman.ir/vdcayon6i49new1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما