تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «ابوالقاسم جعفری‌زاده»:

انقلاب اسلامی احتیاج به آبیاری دارد

در وصیت‌نامه شهید «ابوالقاسم جعفری‌زاده» آمده است: نهال نوپای انقلاب احتیاج به آبیاری دارد که به‌وسیله خون ما جوانان تأمین می‌شود.
انقلاب اسلامی احتیاج به آبیاری دارد
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»، شهید «ابوالقاسم جعفری‌زاده» يكم فروردين ۱۳۴۵، در شهرستان قوچان به دنيا آمد.

وی تا دوم متوسطه درس‌خواند، به‌عنوان ‌بسيجی در جبهه حضور يافت. سرانجام دوم فروردين ۱۳۶۱، در كرخه بر اثر اصابت تركش خمپاره به شهادت رسيد. مزار وی در گلزار شهدای شهرستان بم واقع است.

در ادامه وصیت‌نامه شهید «ابوالقاسم جعفری‌زاده» را مرور می‌کنیم:
 
بسم رب الشهداء و الصدیقین
 
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا... امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون 
 
می‌پندارید که آنها در راه خدا جهاد می‌کنند و کشته می‌شوند مرده‌اند بلکه زنده هستند و در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند. 
 
سخنم را با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلام و درود به مادران شهیدپرور و رزمندگان اسلام و سلام و درود به خانواده‌ام را آغاز می‌کنم.
 
ای پدر و ای مادر من امیدوارم که این سلام گرم فرزند حقیرتان را پذیرفته باشید که به جبهه رفتم برای یاری اسلام و امام عزیز رفتم و از شما می‌خواهم که اگر من در جبهه شهید شدم و به‌سوی معبودم شتافتم که هیچ‌گونه ناراحتی در مورد من نداشته باشید.
 
افتخار کنید که فرزندتان را در راه اسلام فدا کرده‌اید و از شما می‌خواهم که مرا حلال کنید زیرا دفاع می‌کنید و این نهال نوپای انقلاب اسلامی احتیاج به آبیاری دارد که آبیاری آن هم به‌وسیله خون ما جوانان تأمین می‌گردد زیرا اگر امام حسین(ع) اگر در روز عاشورا شهید نشده بود الان اثر و آثاری از اسلام نبود.
 
من از شما می‌خواهم که به‌تحقیق ادامه‌دهندگان راهم باشید و همیشه پیرو اسلام و قرآن باشید و از شما می‌خواهم که خواهرانم را طوری تربیت کنید که مفید برای جامعه اسلامی باشند.
 
از تو برادر می‌خواهم که مرا حلال کنید و ادامه‌دهنده راهم باشی و به رهنمودهای این پیر مجاهد اسلام این خمینی کبیر عمل کنید و به اقوام و خویشاوندان بگو که به‌تحقیق ادامه‌دهندگان راهم باشید و یادتان باشد که من آغوش گرم مادری و پدری را به‌خاطر اسلام وداع گفتم و به‌خاطر داشته باشید که من به‌خاطر اسلام به جبهه رفتم. 
 
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی تو را به‌جان مهدی خمینی را نگهدار 
 
دوست‌دار شما فرزند حقیرتان سرباز اسلام 
 
انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdcft1dyxw6dmxa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما