تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۸
۰
plusresetminus
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضاء خراسان جنوبی:

به برکت حضور همیشه در صحنه شما کار اسرائیل تمام شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضاء خراسان جنوبی گفت: به برکت حضور همیشه در صحنه شما مردم کار اسرائیل امروز تمام شده است.
به برکت حضور همیشه در صحنه شما کار اسرائیل تمام شده است
به گزارش خبرنگار‌ گروه سیاسی پایگاه‌ خبری تحلیلی «راه‌آرمان» امین کمالی در اجتماع بزرگ مردم‌ شهرستان کهنوج از توابع جنوبی استان کرمان در راهپیمایی ۲۲بهمن، اظهارکرد: عزیزان من در سوریه همان‌که امروز الان برگ برنده دست‌اش است  نشأت گرفته از تفکر انقلابی اسلامی است، در یمن، عراق، در حزب الله لبنان، غزه و حتی در دنیا امروز، تفکر انقلاب اسلامی است که درحال شکل‌گیری است.

حجت‌الاسلام کمالی بیان کرد: این به برکت حضور شما مردم در صحنه، و پشتیبانی از ولایت فقیه  است، که قرار است با همین نقشه ولایت انشالله نظم جدید جهانی را با مدیریت ایران اسلامی را رقم بزنیم.

وی بیان کرد:‌ مردم عزیز ما بصیرت دارند می‌دانند عدم حضور در سرنوشت خودشان چه اتفاقی رقم می‌خورد، تاریخ ۲۰۰ ساله ما را نگاه کنید در طول این ۲۰۰سالی که قبل از انقلاب بود مردم با نظام خودشان هیچ صنم و ارتباطی نداشتن چه‌بلایی سر این ایران آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: انشالله نظم جدید جهانی را با مدیریت ایران اسلامی رقم خواهیم زد و به فرموده مقام معظم رهبری؛ جوانان خودتان را آماده کنید که برای تشکیل نظم نوین جهانی که وقتی صحبت از نظم نوین جهانی می‌شود چهار قدرت حرف اول را می‌زند اولی: ایران است که امروز برسر بزرگراه انرژی دنیاست، ما عوارضی زده‌ایم هیچ کشوری در منطقه حق تردد ندارد مگر اینکه سهم ایران را ببیند و این عظمت، شکوه، اقتدار و این امنیت، مرهون خون ۲۰۰ هزار شهید است.

انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcir3azwt1apz2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما