تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
۰
۱
plusresetminus
شهید «اکبر جهانشاهی» در وصیت‌نامه خود آورده است: به منافقان بگویید ما از شهادت اکبر و اکبرها باکی نداریم.
به منافقان بگویید ما از شهادت اکبر و اکبرها باکی نداریم!
به گزارش سرویس فرهنگی و جامعه پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»، شهید «اکبر جهانشاهی‌جواران» يكم ارديبهشت ۱۳۴۲ در روستای جواران از توابع شهرستان رابر چشم به جهان گشود.

وی پس از اخذ دیپلم تجربی به عضویت سپاه پاسداران درآمد و به جبهه اعزام شد. در جبهه با سمت فرمانده گردان مشغول خدمت بود و سرانجام چهارم خرداد ۱۳۶۳، در اهواز بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد. مزار وی در زادگاهش واقع است.

بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «اکبر جهانشاهی» را با هم می‌خوانیم:
 
ای کسانی‌که برای رسیدن به آرامش و سعادت واقعی هر دری را به صدا در می‌‎‌آورید و در این راه قدم نهادید، اینک وقت آن رسیده با هم به راهی برویم که آغازش نشاط و پایانش سعادتی ابدی است به دنیایی برویم که سرتاسر پاکی است و پرندگان امید در آسمان آن پرواز می‌کنند.
 
انسانها نسبت‌به یکدیگر قلبشان مهربان‌تر است به آنجایی که باطل ازبین‌رفته و عشق و معرفت دنیا را فرا گرفته، دنیایی که لبریز از وحدت ویگانگی است، پس بیایید خود را از قید و بند شهوات و مادیّات رها کنیم و به خدا لبیک بگوییم، زیرا او نجات‌دهنده هر غرق شونده‌‎ای است. 
 
خواهران عزیزم امیدوارم که زینب‌وار در مقابل شهادت برادر حقیرتان ایستادگی کنید و به منافقان بگویید: ما از شهادت اکبر و اکبرها باک نداریم. خواهران مهربانم اگر خواستید بر من گریه کنید بر مظلومیت امام حسین(ع)، علی‌اکبر(ع)، و غریبی حضرت عباس(ع) گریه کنید.
 
 خانواده گرامی‌ام در مقابل کسانی که به هر طریق می‌خواهند شما را رنج دهند و می‌گویند: چرا رفت؟ برای چه کشته شد؟
 
مادر و پدر عزیزم آنان کورند و دل‌هایشان سیاه شده و نور ایمان در قلب آنها خاموش گشته. آنها خداوند را درک نکردند و هدف روحانیت مبارز را نفهمیدند. در برابر این کوردلان مقاومت کنید و تنها خدا و آخرت را در نظر بگیرید. اجر بزرگی در انتظار شماست.

انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdcdjn0foyt0sf6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سلام این جانب از خانواده شهیداکبر جهانشاهی هستم
از اینکه از شهید عزیز یاد کردید از شما تشکر دارم
در دفتر چه یادداشتی که از شهید به مانده نوشته زیبایی دارد
وقتی حزب حزب الله
رهبر روح الله
تیپ ثارالله باش
می جنگیم می میریم
سازش نمی پذیرم