تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
در وصیت‌نامه شهید «محمود خواجه» آمده است: این انقلاب زمینه‌ساز انقلاب مهدی(عج) است.
این انقلاب زمینه‌ساز انقلاب مهدی(عج) است
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از  نوید شاهد کرمان؛ شهید «محمود خواجه» یکم فروردین ۱۳۳۹ در ایل عشایری روستای جورگان اسفندقه از توابع شهرستان جیرفت متولد شد. به‌عنوان سرباز ژاندارمری به جبهه اعزام شد و هفتم مهر ۱۳۶۲ در سرپل‌ذهاب بر اثر اصابت به کتف، شکم و سر، شهید شد.
 مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

در وصیت‌نامه شهید «محمود خواجه» آمده است:

به نام خداوند تبارک و تعالی و آرزوی جهانیان حضرت مهدی(عج).

«ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون»

یعنی گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، مرده‌اند. بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

برادران و خواهران، من خود را لایق این نمی‌دانم که شما را نصیحت کنم ولی به شما هشدار می‌دهم که این انقلاب زمینه‌ساز انقلاب مهدی می‌باشد و خمینی نایب برحق امام زمان، فرزند پاک حسین و وارث آن سرور شهیدان عالم است.

از شما خواهش می‌کنم که لحظه‌ای از این انقلاب جدا نشوید. دنباله‌روی خط امام امت باشید. و شعارتان این باشد(خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه‌دار) برادران و خواهرانم اگر لیاقت داشتم و شهید شدم، شادی کنید و گریه نکنید. زیرا با گریه شما دشمنان این انقلاب شاد می‌شوند و مرا ببخشید که برایم زحماتی بسیار کشیده‌اید.

و ای خواهران من که شما را از همه دنیا بیشتر دوست می‌دارم، مرا حلال کنید و مثل خواهر شهید کربلا باشید و برایم گریه نکنید. و ای عموهای گرامی اگر من لیاقت شهید شدن را داشتم، همان‌طور که به برادرانم گفتم، دشمنان این انقلاب را شاد نکنید و از شهادت من ناراحت نباشید که وعده خدا حق است. بر مزارم شادی کنید و لباس نو بپوشید. خلاصه از طرف من به خویشان و دوستان بگویید مرا حلال کنند.

انتهای خبر/طالبی پور
https://armanekerman.ir/vdciz3azwt1apr2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما