تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۹
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.
بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان عنبرآباد
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان به نقل از پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز (۳۰ بهمن‌ماه) آیین افتتاح طرح‌های قرارگاه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی عنبرآباد با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.
 
سردار نظری با اشاره به افتتاح طرح‌های قرارگاه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و محرومیت‌زدایی در عنبرآباد، گفت: ۱۵ هزار متر لوله‌گذاری اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب آشامیدنی با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که با بهره‌برداری از این پروژه، تعداد هفت روستا با جمعیت ۳ هزار و ۴۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند شدند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: همچنین ۵ پایگاه مقاومت بسیج نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.
 
وی اظهار کرد: اصلاح و توسعه خط انتقال آب آشامیدنی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در چهار روستا اجرا شد و یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از جمعیت این روستاها از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند. 
 
سردار نظری مجموع اعتبار کل پروژه‌ها را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: پروژه‌های آب‌رسانی قرارگاه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با همکاری واقف حاج‌اکبر ابراهیمی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان، شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، گروه‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله و فرمانداری شهرستان عنبرآباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
انتهای خبر/
https://armanekerman.ir/vdcf11dyjw6dm0a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما