تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳
۰
plusresetminus
فرماندار کوهبنان گفت: در دور قبل بیش از ۷۳ درصد مردم شهرستان در عرصه انتخابات شرکت کردند تلاش کنید، مشارکت در این دوره نیز افزایش یابد.
تلاش همگانی برای افزایش مشارکت در انتخابات
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوهبنان جلسه شورای آموزش و پرورش کوهبنان به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه، حجت‌الاسلام علیمرادی نماینده مجلس خبرگان رهبری، مدیر آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: ‌همگان باید با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در راستای تبیبن جایگاه انقلاب، دستاوردها و خدمات نظام اسلامی بیشتر تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در راستای یادواره سردار شهید ماشاالله رشیدی با حضور یکی از سرداران دوران دفاع مقدس خدمات نظام اسلامی در مدارس بخش طغرالجرد تبیین و زمینه برای گسترش مکتب سردار دل‌ها رقم خورد.

رئیس شورای آموزش و پرورش کوهبنان افزود: دانش‌آموزان مدارس سفیران خوبی برای والدین هستند باید کارهای فرهنگی در مدارس تقویت شود.

توکلی خاطر نشان کرد: شهرستان کوهبنان در دورهای گذشته در انتخابات از مشارکت بالایی برخوردار بوده که در دور قبلی بیشتر از ۷۳ درصد مردم شهرستان در عرصه انتخابات شرکت کردند  این‌بار نیز همه باید تلاش کنند، مشارکت در این دوره از انتخابات افزایش پیدا کند.

فرماندار کوهبنان گفت: مجلس خبرگان رهبری نقش مهمی در عزت و اقتدار ایران اسلامی دارد باید تلاش کنیم مجلسی قوی و با اقتدار داشته باشیم البته شاهد لطف و عنایت ویژه خداوند به خبرگان رهبری طی سالیان گذشته بودیم.

رکن اصلی موفقیت مقام معظم رهبری در امت‌داری معونیت است

حجت‌الاسلام امان‌الله علیمردای نماینده خبرگان رهبری گفت: یکی از ارکان زندگی اسلامی معنویت و گفتگو با خداوند است اگر در جامعه‌ای معونیت رونق پیدا کند امکان تحقق تمام ارزش‌ها وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: رمز موفقیت انبیای الهی معنویت بود حضرت امام (ره) در استقرار، تثبیت و شکل‌دهی نظام اسلامی معنویت خاصی داشت لذا مردم صد در صد حرف امام را باور داشتند چون حضرت امام حرفی به نفع خود و برای استفاده شخصی خودش نمی‌گفت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: الان هم رکن اصلی موفقیت مقام معظم رهبری معونیت است که باعث دریافت حقایق و استقامت در مسیر در برابر این همه فشارهاست.

وی خاطر نشان کرد: رکن اصلی موفقیت آموزش و پرورش عنصر معنویت است که عدالت را در پی دارد لذا بدخواهان بدنبال نابود کردن انسان‌ها هستند چون معنویت ندارند.

حجت‌الاسلام علیمرادی افزود: مناجات شعبانیه ظرفیت عظیمی برای افزایش معنویت است جا دارد در مدیران ومربیان مدارس در کنار قرآن به نهج‌البلاغه و سایر ادعیه‌ها هم توجه داشته‌ باشند.

در ابن جلسه پیرامون حصارکشی مدرسه دخترانه فاطمیه، فراهم نمودن مقدمات امتحان نهایی، استفاده از ظرفیت سایر ادارات برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و... مطالبی بیان شد.

انتهای پیام/س https://armanekerman.ir/vdca6on6i49nee1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما