تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۰
۰
plusresetminus
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان:

انتخابات مظهر تبلور اراده ملی، پویایی و بالندگی است

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان گفت: برگزاری باشکوه انتخابات پرشور، فرصتی برای تبلور اراده ملی و مظهر پویایی و بالندگی ملت همیشه سربلند ماست.
انتخابات مظهر تبلور اراده ملی، پویایی و بالندگی است
رضا توکلی  در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» گفت: جمهوری اسلامی بر پایه آرای مردم صورت گرفته و انتخابات به‌عنوان تجلی مردم سالاری دینی یکی از مباحث راهبردی این نظام برای نشان دادن حق حاکمیت بر سرنوشت خویش است.
 
وی افزود: ملّت همیشه در صحنه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بارها با حضور حماسی، پرشور و آگاهانه خود در انـتخابات، خدمت‌گزاران این نظام مقدس را با رأی خود برگزیده‌اند و سرنوشت خویش را تعیین کردند.
 
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان ادامه داد: برگزاری باشکوه انتخابات پرشور، فرصتی برای تبلور اراده ملی و مظهر پویایی و بالندگی ملت همیشه سربلند ماست.
 
وی ابراز کرد: ۱۱ اسفند‌ماه در گامی دیگر از گام‌های انقلاب، در انتظار قدوم پرتوان مردم ولایت‌مدار، انقلابی، بصیر و فهیم در کنار صندوق‌های اخذ رأی خواهیم بود.
 
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان در پایان خاطر نشان کرد: با شرکت در انتخابات مردم ما با انتخابی برگزیده و اصلح و در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ثبت و سرنوشت ملی خود را رقم خواهند زد.

انتهای خبر/ن
https://armanekerman.ir/vdcewo8zojh8xxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما