تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۲
۰
plusresetminus
مادر شهید محمود توکلی گفت: خانه به خانه می‌روم و هم ولایتی‌های خود در روستای جور را به حضور در انتخابات تشویق می‌کنم تا دشمن بفهمد ما رهبر و انقلاب خود را دوست داریم و فریب حرف‌های دروغ آنها را نمی‌خوریم.
خانه به خانه برای حضور پرشور مردم در انتخابات تبلیغ می‌کنم
سکینه محمدحسنی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» گفت: با توجه به کهولت سن و ناتوانی خانه خانه می‌روم و هم ولایتی‌های خود در روستای جور را به حضور در انتخابات تشویق می‌کنم تا دشمن بفهمد ما رهبر و انقلاب خود را دوست داریم و فریب حرف‌های دروغ آنها را نمی‌خوریم.

وی که مادر شهید محمود توکلی است، گفت: حدود ۸۰ سال سن دارم اما بهترین دوران زندگی خود را در انقلاب اسلامی سپری کردم چون از دردها، رنج‌ها و سختی‌های گذشته خبری نیست و امکانات خوبی دارم‌.

وی ادامه داد: من ۱٠ فرزند داشتم که دو نفر از آنان فوت کردند و‌ محمود هم شهید شد و هفت فرزند دیگرم زنده‌اند که ۴ نفر از فرزندانم در دوران دفاع مقدس به جبهه اعزام شدند تا من غم را در چهره امام خمینی (ره) نبینم.

مادر شهید توکلی افزود: سفارش دارم مردم در انتخابات شرکت کنند به بهترین فرد که دلش برای مردم و انقلاب می‌سوزد، رأی بدهند تا انقلاب قوت بگیرد چون حضرت آقا سفارش کردند که مردم رای بدهند.

وی تاکید کرد: من سردار سلیمانی را از نزدیک ندیدم فقط چهره نورانی او را از تلویزیون دیدم درحال‌حاضر سردار دل، ها مونس و همراه زمان تنهایی من و همسرم است.‌

سکینه محمدحسنی ادامه داد: در همه حال برای شادی روح شهید سلیمانی دعا می‌کنم  نیمه‌های شب برای شادی روحش صلوات می‌فرستم و هر صبح به شهید سلیمانی سلام می‌کنم چون شهید سلیمانی تا آخرین نفس در کنار رهبر و گوش به فرمانش بود و بی ادعا خدمت کرد.
وی خاطر نشان کرد: همواره برای سلامتی رهبر انقلاب نذر صلوات بر می‌دارم و با توجه به کهولت سن و ناتوانی خانه به خانه می‌روم و هم ولایتی‌های خودم را به حضور در انتخابات تشویق می‌کنم تا دشمن بفهمد ما رهبر و انقلاب خود را دوست داریم و فریب حرف‌های دروغ آنها را نمی‌خوریم. 

انتهای خبر/ن https://armanekerman.ir/vdcgwy9qzak9ww4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما