تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۴
۰
plusresetminus
به همت گروه جهادی فاطمه‌الزهرا(س) کوهبنان:

آش رشته در بین شهروندان کوهبنانی توزیع شد

خانواده شکوهیان شهر کوهبنان در آستانه روز نيمه شعبان به اتفاق همسايه‌ها گرد هم می‌آيند و با همكاری ‌هم مخلفات آش رشته را مهیا می‌كنند.
آش رشته در بین شهروندان کوهبنانی توزیع شد
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان، اعضای گروه جهادی فاطمه‌الزهرا(س) شهر کوهبنان در اين روز به نيت ظهور و سلامتی امام زمان (عج) ديگ‌های آش رشته را بار می‌گذارند و نذر و نياز خود را با پختن آش برای حدود سه هزار نفر برای امام زمان(عج) ادا می‌كنند.

پختن آش رشته از صبح روز ميلاد حضرت ولی عصر(عج) با حضور جمعی از بانوان خانواده و زنان همسایه در محل قرارگاه جهادی فاطمه‌الزهرا آغاز می‌شود و تا ظهر ادامه پيدا می کند و بعد از پخته‌شدن، آش را در عصر نیمه شعیان بين مردم و همسايه‌ها توزيع می‌کنند.

مردم کوهبنان قبل از نيمه شعبان با آذين‌بندی مساجد، تکايا، خيابان‌ها، كوچه‌ها و درب مغازه‌ها به استقبال اين روز بزرگ می‌روند.

در روز نیمه شعبان هم همه‌جا با برگزاری جشن و برپايی ايستگاه‌های صلواتی، با توزیع شيرينی،‌ چای، انواع نوشیدنی‌ها، شكلات، شله زرد، آش رشته از عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر (عج) پذيرايی می‌کنند.

لازم به ذکر است با توجه به بارش برف به همت هیئت‌امنای زینبیه کوهبنان و گروه سه‌شنبه‌های مهدوی عصر نیمه شعبان سیب خلال سرخ‌شده بین شهروندان کوهبنانی توزیع شد.
منبع:باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/ن https://armanekerman.ir/vdcgqy9qqak9wt4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما