تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۳
۰
plusresetminus
استاندار کرمان با بیان اینکه از لحاظ مشارکت جزو پنج استان پیشرو در سطح کشور هستیم، گفت: این مشارکت حتما افزایش می‌یابد.
کرمان جزء ۵ استان پیشرو در مشارکت انتخاباتی است
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در جمع خبرنگاران عنوان کرد: کرمان جزو پنج استان پیشرو در مشارکت انتخاباتی است، شعب اخذ رای در ساعات پایانی معمولا شلوغ‌تر می‌شود و این مشارکت حتما افزایش می‌یابد.

استاندار کرمان با اشاره به بازدیدهای خود از برخی شعب اخذ رای عنوان کرد: همه شعب اخذ رای فعال هستند و امیدواریم گرمای حضور مردم بر سرمای هوا غلبه کند.

فداکار با تاکید بر آنکه رای‌گیری در همه شعب اخذ رای در حال انجام است، گفت: ظرفیت هر صندوق حدود هزار تا هزار و ۳۰۰ رای است و در برخی از شعب حدود ۲ هزار نفر باید رای دهند، لذا نیاز داریم زمان رای‌گیری در برخی از نقاط خاص تمدید شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر کار عوامل اجرایی به جدیت انجام می‌شود و به‌صورت موردی تذکراتی داده شده، بیان کرد: انجام گمانه‌زنی درباره نتایج انتخابات کاری سختی است و شاید بعضی افراد با گمانه‌زنی‌ها به‌ دنبال فضاسازی رسانه‌ای باشند که تذکرات در این‌باره داده شده تا این کار صورت نگیرد و فضای عمومی آسیب نبیند.

استاندار کرمان با تاکید بر آنکه هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: امیدواریم از نیمه‌های شب کار شمارش آراء صندوق‌های کوچک در استان کرمان آغاز شود و احتمالا تا حوالی ظهر فردا بیشتر حوزه‌ها تعیین تکلیف شود.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcauon6e49nem1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما