تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «منصور ایرانمنش»؛

رسالت ما ایستادگی در برابر ظلم است

شهید «منصور ایرانمنش» در وصیت‌نامه خود آورده است: اکنون این رسالت به گردن ماست که هر چه توان در بدن داریم در برابر این ظلم ایستادگی کنیم.
رسالت ما ایستادگی در برابر ظلم است
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از نوید شاهد کرمان؛ شهید «منصور ایرانمنش» دوم ‌شهريور ۱۳۴۳، در شهرستان كرمان به دنيا آمد. پدرش‌ ‌احمد، فرش ‌فروش بود و مادرش سكينه نام ‌داشت. تا پايان ‌مقطع متوسطه در رشته ‌انساني ‌تحصيل كرد و ديپلم گرفت. به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. سی‌ام مهر ۱۳۶۲، در مريوان بر اثر جراحات جنگی به شهادت رسيد. پيكر وی در گلزار شهدای زادگاهش به خاك سپرده شد. برادرش عباس نيز به شهادت رسيد.

در وصیت‌نامه شهید منصور ایرانمنش آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به پیشگاه پاک احدیت و سلام بر خمینی بت‌شکن و سلام بر شهیدان راه حق و آزادی.

خواستم چند کلمه‌ای صحبت کنم به‌عنوان اینکه تذکری به خودم باشد و شاید کسانی که این صحبت‌ها را می‌شنوند البته نمی‌خواهم از خودم بگویم بلکه می‌خواستم از فرزندان برومند اسلام بگویم که در این جبهه‌ها با چه شوقی و چه اشتیاقی به جبهه می‌آیند که با اینکه چند بار به جبهه آمده‌ام اما خجالت می‌کشم توی صورت یک یک آن‌ها نگاه بیاندازم.

قیافه‌هایی که حاکی از آن است. اینها انسان‌هایی که می‌دانند تا چند شب دیگر باید از زیر آتشی که از جهنم دشمنان با توپ‌ها و خمپاره‌ها ایجاد می‌کنند بگذرند اما از آن عشق و علاقه‌ای که به معبود خود دارند اصلا این‌ها برایشان چیزی نیست. خدایا ما را در راهی که قدم در آن نهادیم راهی که حفاظت می‌کند دین خدا را موفق بدار.

خدایا شهیدانی که قبل از ما در راه تو شهید شده‌اند با شهیدان صدر اسلام محشور فرما. شهیدانی که مردانه جنگیدند و مردانه به لقاالله پیوستند و چه زود شتافتند.

ای کسانی‌که این حرف‌ها را می‌خوانید بدانید از روزی که انسان پایش را روی زمین گذاشت کلمه حق و باطل وجود داشته چه انسان‌هایی بودند که برحق بودند و تعدادشان هم کم بود در مقابل باطل ایستادگی کردند و تا آخرین لحظه‌ای که جان در بدن داشتند ایستادگی کردند از هابیل و قابیل محمد(ص) و امتش موسی و فرعون و اکنون امام خمینی و تمام قدرت‌های بزرگ این زمان و اکنون که عراق به‌عنوان یک عنصر باطل به‌طور مستقیم در مقابل حق ایستاده است این را بدانید که تنها این خون‌ها است که می‌تواند در برابر این ظلم ایستادگی کند.

اکنون این رسالت به گردن ماست که هر چه توان در بدن داریم در برابر این ظلم ایستادگی کنیم. این اسلام خون می‌خواهد. حق خون می‌خواهد و هیچ چیز نمی‌تواند جوابگوی این ظلم باشد جز خون این جوان‌ها. خداوند انشاالله قبول فرماید و اکنون این سعادتی است و این افتخاری است که نصیب ما شده است که توانستیم اینجا بیاییم و با کفار بستیزیم.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcgxy9qyak9wn4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین