تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۰
۰
plusresetminus
دریکصدوچهل‌وسومین جلسه علنی شورای شهر به تصویب رسید؛

افزایش نرخ ۵۰ درصدی تاکسی‌ها در سال جدید

دریکصدوچهل‌وسومین جلسه علنی شورای شهر کرمان با افزایش نرخ ۵۰ درصدی تاکسی‌ها در سال جدید موافقت شد.
افزایش نرخ ۵۰ درصدی تاکسی‌ها در سال جدید
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» ظهر امروز ۱۴۳ جلسه علنی شورای شهر برگزار شد، در این جلسه یکی از موضوعاتی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، نرخ کرایه تاکسی‌های شهر کرمان بود.

در کمیسیون اقتصادی شورای شهر کرمان به افزایش نرخ ۴۰ تا ۵۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها اشاره شده بود که این موضوع با مطرح شدن در این جلسه شورای شهر موافقان داشت.
 
سیدمحمد موسوی رئیس کمیسیون هوشمندسازی، شفافیت و بهره‌وری شورای شهر کرمان بیان کرد: رانندگان تاکسی جزء اقشار جامعه هستند در حالی‌که متاسفانه از سوی دولت و یا سایر دستگاه‌های حاکمیتی مورد حمایت قرار نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: نرخ افزایش کرایه تاکسی سالانه تنها یک‌بار صورت می‌گیرد و نسبت به سرمایه‌ای که رانندگان تاکسی متحمل می‌شوند هیچ تناسبی ندارد.

امینی در ادامه تاکید بر این‌که طبیعتاً اگر تورم و افزایش نرخ در جامعه وجود داشته باشد پس رانندگان هم تحت تاثیر خواهند بود بنابراین افزایش ۴۵ تا ۵۰ درصد نرخ کرایه تاکسی‌ها معقول است.

چناریان با موافقت در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی گفت: به‌جهت اهرم‌هایی که در بحث نظارت است، بر روی تاکسی‌ها نظارت انجام می‌شود اما تاکسی‌ها اینترنتی و مسافرکش‌های شخصی فضای سختی را برای رانندگان تاکسی ایجاد کرده‌اند.

وی عنوان کرد: معتقدم باید در ابتدای سال نرخ‌نامه مشخص شود تا در ادامه بی‌قانونی صورت نگیرد.
انتهای خبر/ پسند
 

  https://armanekerman.ir/vdci53azyt1apy2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما