تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب:

فعالان فضای مجازی، پیش‌قراولان جنگ نرم هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: فعالان فضای مجازی، پیش‌قراولان جنگ نرم و رسانه ای دشمن هستند.
فعالان فضای مجازی، پیش‌قراولان جنگ نرم هستند
به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری《راه آرمان 》؛ همایش تجلیل از فعالین فضای مجازی شهرستان رودبار جنوب بعد از ظهر امروز به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب برگزار شد.
 
اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در جمع خبرنگاران و فعالان فضای مجازی رودبار جنوب گفت: خوشحالم که در جمع کسانی هستم که ارزش‌های جامعه را شناخته و در جهت احترام به ارزش‌ها و هنجارهای جامعه تلاش می‌کنند، کسانی که در جهت امید بخشی و امیدافزایی در جامعه در حال جهاد هستند.
 
وی ادامه داد: فضای مجازی میدان اصلی جهاد اکبر است و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم باید در این زمینه آگاه باشند.
 
فرمانده سپاه رودبار جنوب با بیان این‌که فعالیت در فضای مجازی یک نوع جهاد است، خاطرنشان کرد: شما بسیجیان فعال مجازی قدر بیان خود و قلم خود را بدانید، ان‌شاءالله اهل نقد منصفانه، مصلحانه و مشفقانه در جهت ارتقا جامعه باشید.
 
وی افزود: فعالان فضای مجازی، پیش‌قراولان جنگ نرم و رسانه ای دشمن هستند.
 
حاجب اظهار کرد: سپاه و بسیج که در فضای مجازی حضوری فعال و امیدبخش دارد، سپاه سبب امید دوستان و بیم دشمنان است.
 
اسلام حاجب در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران رودبار جنوب گفت: اگر خبرنگاری بتواند به درستی مطالبه‌گری کند قطعاً موفق خواهد شد.
 
وی با اشاره به نقش خبرنگاران افزود: خبرنگاران، در واقع پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و ان‌شاءالله این قشر دل‌سوز همیشه در جهت این مردم فهیم و فرهیخته، این مردم نجیب و شریف درحال تلاش و به تعهدی که به جامعه دارند، پایبند هستند.
 
منبع:رودبار ما 
انتهای خبر/ پورحیدر
 
 
https://armanekerman.ir/vdcbz9b8zrhbfzp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما