تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۸
۰
plusresetminus
مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور خبر داد:

افزایش ۳۶۰ درصدی ارائه خدمات رفاهی به بسیجیان

مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور گفت: نزدیک به ۳۶۰ درصد در سال جاری افزایش ارائه خدمات و در مجموع چهار سال گذشته نیز ۱۹۰ درصد افزایش داشته‌ایم.
افزایش ۳۶۰ درصدی ارائه خدمات رفاهی به بسیجیان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» محمدکریم شکوهی‌نیا به‌عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور طی سفری یک روزه وارد کرمان شد و ضمن دیدار با اعضای خانواده یک شهید و سه جانباز با حضور بر مزار سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی با این شهید ملی تجدید بیعت و به مقام شامخ وی ادای احترام کرد.



وی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» ضمن تشریح خدمات صندوق ذخیره بسیجیان عنوان کرد: یک واحد اقتصادی است که نهادی خدمتگذار و حامی بسیجیان است بوده که بر اساس قانون برای این قشر بنا نهاده شده است.



شکوهی‌نیا اذعان کرد: وظیفه انجام امور رفاهی بسیجیان را این صندوق بر عهده دارد، با فراخوان تشکیل صندوق در استان‌های مختلف بر اساس میزان بسیجی که حضور داشت، برخی از این افراد عضو صندوق شدند و اعضای صندوق هم از لایه اول بسیج مانند فرماندهان( اعم از حوزه و پایگاه و غیره..) بود و بعدها بسیجیان فعالی که یک سال از عضویت بسیج فعال آنها گذشته باشد و در نهایت رزمندگان دوران دفاع مقدس که هنوز ارتباط مستقیم با بسیج دارند، هستند.



مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به بسیجیان کشور است، اذعان کرد: خدمات صندوق هم در حوزه‌های مختلفی انجام می‌شود مانند خدمات معیشتی، اشتغال‌زایی، زیارتی و سیاحتی در شهرهای مقدس و قم است و به زودی طرح اعزام زائر به عتبات عالیات هم آغاز خواهد شد زیرا امسال در سه استان مرکزی، لرستان و کرمانشاه به صورت پایلوت اجرا شد که سعی و خطای آن گرفته و البته که استقبال خوبی هم شد.


وی تأکید کرد: از دیگر خدمات اصلی این صندوق در حوزه بیمه و سلامت است که در این زمینه طرح بیمه‌های تکمیلی با بهترین شرایط با بخش خصوصی به اعضای صندوق ارائه می‌شود.



شکوهی‌نیا ادامه داد: فرمانده سپاه ثارالله کرمان و نماینده صندوق ذخیره در این استان  اهتمام ویژه‌ای داشتند، و بسیجیان استقابل خوبی داشته و خدمات خوبی هم تاکنون دریافت کرده‌اند.




مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان اذعان کرد: ما در سال جاری بعضی از خدمات ما نسبت‌ به مدت مشابه در سال گذشته نزدیک به ۳۶۰ درصد افزایش داشته است و حتی ارائه برخی خدمات در مجموع چهار سال گذشته ۱۹۰ درصد افزایش داشته است و استان کرمان به واسطه استقبالی که داشته ما دومین سفر را به کرمان داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در حادثه تروریستی اخیر متاسفانه بخشی از مردم عزیز کرمان شهید شدند و یا به درجه جانبازی نائل امدند و صدمه به انها وارد شد، این اتفاق نشان‌دهنده تنفر استکبار جهانی خصوصا امریکا وایادی آنها از این ملت همیشه درصحنه ایران است.



شکوهی‌نیا عنوان کرد: تعدادی از حادثه دیدگان حادثه تروریستی عضو صندوق ذخیره بسیجیان نیز بودند که یک شهید و سه مجروح ثبت شده است، و امروز هم توفیق شد تا ضمن سرکشی از این خانواده‌ها  به مشکلات آنان از نزدیک بپردازیم و چنانچه در این عرصه نیاز به خدمات معیشتی و یا حمایتی داشتند، خدماتی را ارائه کنیم.



مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان  با بیان اینکه خدمات ما ارزان و رایگان است، در پایان خاطر نشان کرد: بیمه یک صنعت پیچیده با لایه‌های پنهان زیادی است که ما خیلی تلاش کردیم بخشی از این لایه‌ها را از قراردادهای خود حذف کنیم و همین امر سبب شده است که سالی بین ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر بتوانند از این بیمه تکمیلی استفاده کنند و امسال هم نزدیک به ۳۰ درصد یارانه دادیم و خودمان پرداخت کردیم و مابقی را اعضای صندوق پرداختند و این نوع از قراردی که با بیمه‌ها داریم مورد استقبال مردم بوده است تا جایی که حتی برخی صنوف نیز درخواست استفاده از آن را دارند.

انتهای خبر/ طهماسبی



  https://armanekerman.ir/vdcaoon6y49ne01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما