تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۹
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی به مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نمی‌دهد.
نیروی انتظامی به مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نمی‌دهد
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《راه آرمان》؛ ناصر فرشید صبح امروز ۲۵ اسفندماه در مراسم وداع با پیکر شهید يونس محمودی اظهار کرد: نیروهای انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت برای مردم در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و جان خود را در راه امنیت و آرامش کشور و مردم فدا می‌کنند و نمونه بارز آن شهید والامقامی است که مردم قدرشناس رودبار جنوب امروز در تشییع آن حضور یافتند.

وی بیان کرد: شهادت بالاترین نیکی و بالاترین مرگ است و شهید حق شفاعت بعد از پیامبران دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: شهادت نتیجه روحیه شهادت طلبی است، شهید يونس محمودی لیاقت شهادت را داشت، بزرگ‌ترین پیروزی شهادت است و شهید چون شمع می‌سوزد و ظلمات را روشن می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: امروز امنیت خود را مدیون خون شهدا و  تدابیر رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی در ادامه با بیان این‌که شهدا زنده‌اند و ما درک نمی‌کنیم، گفت: شهدا دعا داشتند ولی ادعا نداشتند و با شهدا بودن سخت نیست، ولی با شهدا ماندن سخت است.

 ناصر فرشید ضمن عرض تبریک و تسلیت مجدد خدمت خانواده شهید، افزود: شهید محمودی در ماه مبارک رمضان با دهان روزه به شهادت رسید و با ایثارگری در مقابل مخلان نظم و امنیت تا آخرین لحظه ایستادگی کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: حضور مردم در مراسم تشییع سرباز وظیفه يونس محمودی ما نشان از احترام مردم به خدمت‌گزارانشان است و قطعا راه شهدا ادامه دارد و همکاران ما در اقصی نقاط کشور با کسانی که بخواهند در نظم و امنیت مردم اخلال ایجاد کنند با قاطعیت برخورد می‌کنند و اجازه جولان به آن‌ها را نمی‌دهند و آن‌ها را زمین گیر می‌کنند.

منبع:رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر https://armanekerman.ir/vdcir3azvt1apv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما