تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۲
۰
plusresetminus
در ادامه مسابقات فوتبال لیگ یک؛

مس و خیبر در دوازدهمین مصاف به هم رسیدند

تیم‌های فوتبال مس کرمان و خیبر خرم‌آباد از ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ یک، دوازدهمین مصاف رسمی را برابر هم برگزار خواهند کرد.
مس و خیبر در دوازدهمین مصاف به هم رسیدند
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ در یازده تقابل اخیر تیم مس کرمان در هفت مسابقه به پیروزی رسیده است و دو برد نیز برای خیبر برابر مس ثبت شده است و دو مسابقه دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.

اولین مصاف دو تیم در سال‌های اخیر به لیگ یک فصل ۹۵-۹۴ برمی‌گردد که در کرمان مس با تک گل فرزاد حسین‌خانی خیبر را شکست داد و در بازی برگشت خیبر در خرم‌آباد با دو گل به پیروزی رسید.

در لیگ یک فصل ۹۶-۹۵ بازی دو تیم در خرم‌آباد به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت مس با تک گل علیرضا ابراهیمی خیبر را در کرمان شکست داد. در همین فصل و در چارچوب رقابت‌های جام حذفی تیم خیبر در کرمان میهمان تیم مس بود که به‌دلیل عدم‌حضور در کرمان این بازی نیز سه بر صفر به سود تیم مس اعلام شد.

رویارویی بعدی دو تیم به لیگ یک فصل ۱۴۰۰-۹۹ برمی‌گردد که در کرمان مس با دو گل بهرام رشیدفرخی و علی صفیا به پیروزی رسید و در بازی برگشت همین نتیجه برای مس کرمان تکرار شد که گل‌های مس را بهرام رشیدفرخی و حمید گلزاری به‌ثمر رساندند.

در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دو تیم سه بار به مصاف هم رفتند که بازی رفت آن‌ها در کرمان با تساوی بدون گل خاتمه یافت و در بازی برگشت مس با دو گل میثم آقایی و عارف زینلی به پیروزی رسید. یک بازی از جام حذفی نیز در این سال میان دو تیم برگزار شد که مس با تک گل یاسر فیضی در این بازی به پیروزی رسید.
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdciw3azwt1apv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما