تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۸
۰
plusresetminus
اسطوره سپاهان در رفسنجان؛

محرم از مس طلا ساخت

بعداز شکست مسعود شجاعی در لیگ برتر با تیم هوادار، حالا نویدکیا تنها مربی بدون باخت لیگ برتر ماست.
محرم از مس طلا ساخت
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» هفته بیستم لیگ برتر از هر نظر تحت شعاع دربی تهران بود که خود این مسابقه به‌لحاظ فنی هیچ‌چیز برای فوتبال نداشت.اما در هفت مسابقه دیگر اتفاقات ریز و درشت بسیاری افتاد که زیر سایه حاشیه‌های دربی گم شد.

این هفته مسعود شجاعی با هوادار بعداز پنج بازی و کسب دو پیروزی و سه تساوی، اولین شکست را دشت کرد. در تبریز و مقابل تیمی که اولین فرصت مربیگری را به او داد. با شکست مسعود شجاعی، حالا محرم نویدکیا تنها مربی بدون باخت در لیگ برتر ماست.

محرم نویدکیا در نیم فصل جانشین ساکت الهامی در مس رفسنجان شد. با تیمی که خودش نبسته بود و همه فوتبالی‌ها می‌دانند چه مشکلات فراوانی داشت. مشکلاتی که از بیرون زمین به داخل رسوخ و روح تیمی مس را از بین برده بود.

محرم، کار بسیار سختی داشت، چراکه باید روحیه بردن و شخصیت تیمی را دوباره احیا می‌کرد. کاری که با برقراری رابطه نزدیک با بازیکنان به‌خوبی از عهده انجامش برآمد. بعد هم مسائل فنی...

مس کاملاً احیا شد، دو برد و سه مساوی در لیگ با یک برد برابر استقلال در جام حذفی، این تیم را به مدعی دور برگشت تبدیل کرد. مس دوباره همان تیمی شد که با محمد ربیعی هر فصل در جمع شش تیم بالای جدولی قرار داشت و همه این‌ها نشان‌دهنده کار بزرگ محرم به‌لحاظ فنی و روحی بود.

نویدکیا، آلومینیوم را در خانه‌اش برد؛ آن‌هم با سه گل تماشایی که هر سه از روی شوت‌های راه دور به‌دست آمد. محرم از تیمش یک تیم شوت‌زن ساخته که برابر هر حریفی، از هر کجای زمین قادر به گشودن دروازه هستند.

حالا هافبک‌های این تیم درهای حریف را به‌خوبی تشخیص می‌دهند و گل‌زنی تنها محدود به مهاجمان نیست. محرم به‌جای گل‌زن نیمه اول خود منتظر محمد را به زمین آورد و او هم دبل کرد تا تاثیر خود در نیمه مربیان را هم به رخ بکشد.

محرم نویدکیا در ابتدای ورود به رفسنجان اول مشکل روحی تیم را حل کرد و سپس مشکلات فنی را در دستور کار قرار داد و حالا می‌بینیم از مس، طلا و تیمی کاملاً متفاوت از دور رفت ساخته که برای همه مدعیان رقیبان یک مدعی جدی است. آن‌هم با همان بازیکنان و بدون خریدی خاص در نیم فصل...

منبع: خبر ورزشی
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcb09b8zrhbfwp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما