تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۷
۰
plusresetminus
رئیس اداره راه و شهرسازی راور گفت: طرح واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های سه و چهار فرزندی در سه ماهه ابتدایی سال جدید انجام خواهد شد.
واگذاری زمین‌های طرح جوانی جمعیت در شهرستان راور
محمدرضا عسگری در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«راه آرمان» گفت: در طرح جوانی جمعیت واگذاری زمین رایگان به خانواده هایی که سه و یا چهار فرزند دارند در حال انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون برای ۲۰۰ متقاضی سه و چهار فرزندی دریافت زمین در شهرستان راور که ثبت‌نام کرده بودند، پرونده تشکیل داده‌ایم.

عسکری تصریح کرد: در ابتدا زمین‌های قابل واگذاری در شهرک شهید بهشتی قرار داشتند و قرعه‌کشی این زمین‌ها نیز انجام شده بود، که به دلیل مشکلاتی که وجود داشت با رضایت مردم، قرعه‌کشی قبل باطل و زمین‌های دیگری در اراضی «خیرآباد» جنب مسکن مهر واگذار خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی راور گفت: اراضی جدید قابل واگذاری درحال تفکیک هستند و پس از تأیید نقشه تفکیکی و طی مراحل قانونی و ابلاغ آن (در سه‌ماهه ابتدایی سال) مراسم قرعه‌کشی و تحویل زمین‌ها با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

وی عنوان کرد: زمین‌های طرح جوانی جمعیت برای خانواده‌های دارای سه و چهار فرزند، با متراژ هر قطعه ۲۰۰ متری(۸قصبی)، به‌صورت رایگان و با سند ثبتی انتقال داده می‌شود.

عسگری شرایط واگذاری زمین رایگان را تشریح کرد و گفت: خانواده‌های سه فرزندی شامل کسانی که فرزند سوم و یا بیشتر متولد ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ به بعد باشند و خانواده های چهار فرزندی شامل کسانی که فرزند اول آن‌ها متولد ۱۳۸۲/۰۱/۰۱  به بعد باشند شده و ثبت‌نام نیز همچنان ادامه دارد.

 رئیس اداره راه و شهرسازی با توجه به اینکه بانک زمین در شهرستان راور تکمیل شده است، عنوان کرد: در رابطه با اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر خوشی وجود دارد و آن این است که این طرح شامل همه خانواده‌هایی که تاکنون از تسهیلات دولتی استفاده نکرده‌اند، می شود.

وی هدف از اهدای زمین رایگان در طرح جوانی جمعیت را جلوگیری از سودجویی عنوان و خاطر نشان کرد: زمین رایگان را ما در انتهای محدوده خیرآباد واگذار می‌کنیم و با این کار عملا دلالان گرانی زمین و مسکن در راور کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای خبر/کمساری https://armanekerman.ir/vdccoxqss2bq0x8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما