تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸
۰
plusresetminus
نویسنده موفق کرمانی از تألیف جدیدش خبر داد:

شهید قدس با طعم مظلومیت غزه

نویسنده کرمانی در سال ۲۰۲۰ میلادی که کتابی با عنوان «شهید قدس» در خارج از کشور منتشر کرده بود از ویرایش جدید این کتاب در رابطه با حوادث این روزهای غزه خبر داد.
شهید قدس با طعم مظلومیت غزه
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی در سایه سکوت جهانی، عربی و حمایت‌های وقیحانه غرب به جنایات خود در نوار غزه و کشتار غیرنظامیان در این باریکه ادامه می‌دهد.

نعیم احمدی‌نژاد فرسنگی نویسنده کرمانی در سال ۲۰۲۰ میلادی کتابی با عنوان شهید قدس در خارج از کشور منتشر کرده بود و ما با خبر شدیم که ویرایش جدید این کتاب در رابطه با حوادث این روزهای غزه در خارج از کشور و در کشورهای مختلف اروپایی و عربی منتشر شده است، با این نویسنده موفق کرمانی در خصوص تألیف جدیدش گفتگویی انجام داده‌ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

چرا شهید قدس؟؟

وی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی‌بر چرایی نگارش کتاب «شهید قدس» گفت: رفتار  رژیم صهیونیستی در قبال ساکنان فلسطینی کرانه باختری و نوار غزه در بهترین حالت خود رفتاری است از جنس ترحم، تحقیر و به‌ویژه در قبال ساکنان غزه رفتار نگهبان با زندانی است.

احمدی‌نژاد اذعان کرد: غزه اردوگاهی است که توسط اسرائیل خلق شده، همانند اردوگاه‌های نازی‌ها . افراد در غزه از حقوق انسانی خود محرومند و به زیست بدون زندگانی تبدیل شده‌اند به‌گونه‌ای که هرگونه رفتار با ساکنان غزه برای اسرائیلی‌ها قابل توجیه است.

نویسنده کرمانی افزود: فلسطینی‌ها در فرهنگ اسلام آموخته‌اند که اگر دستیابی به عزت، راهی جز مرگ و کشته‌شدن نداشته باشد، باید این راه را پیمود تا به ساحل شرافت و عزت برسند، مگر نه اینکه امام حسین(علیه‌السلام) پس از برخورد با سپاه حر فرمودند :« من از مرگ باکی ندارم ، مرگ راحت‌ترین راه برای رسیدن به عزت است».

وی تأکید کرد: فلسطینیان عزتمندانی هستند که هرگز به ذلت و بندگی دیگران تن نمی‌دهند و سرمایه شرافت و آزادگی خود را با هیچ قیمتی معامله نمی‌کنند، موضوع کتاب «شهید قدس» در رابطه با بررسی نقش عزت‌نفس در شکل‌گیری طوفان‌الاقصی و نقش شهید حاج‌قاسم سلیمانی در تحقق آن است، عزت‌نفسی که آنان را چون کوه در برابر تند بادهای ویرانگر مقاوم ساخته و به شیاطین صهیونیست پشت‌پا می‌زنند.
 

با توجه به سختی‌های زیاد انتشار کتاب در خارج از کشور چرا کتابتان را در خارج از مرز منتشر کردید؟

احمدی‌نژاد اذعان کرد: نقش رسانه‌ها در نحوه بازنمایی جنگ حائز اهمیت است، این اهمیت در تلاقی نقش رسانه‌های بین‌المللی در جنگ‌های بین‌المللی مضاعف می‌شود و دولت ایالات متحده آمریکا در 21 مارس ۲۰۰۳ میلادی در چارچوب  عملکرد رسانه‌ها درخصوص بازنمایی ادعاهای سیاسی همچون وجود سلاح های کشتار جمعی، مبارزه با تروریسم، برقراری صلح جهانی توانست افکار عمومی را در لشکرکشی به عراق و اشغال آن اقناع کند.

وی ادامه داد: با کمک بزرگ رسانه‌ها و ساختارهای قدرت سیاسی ایالات متحده، قتل‌عام و نسل‌کشی کنونی در غزه عادی شده است و این دقیقا همان چیزی است که اسرائیل می‌خواهد، عزم خارق‌العاده مقامات اسرائیلی برای ادامه کشتار غیرنظامیان و تخریب آنچه از زیرساخت‌های فلسطینی در غزه باقی مانده، باعث گرسنگی شدید، آوارگی، تخریب امکانات پزشکی شده است.

نویسنده موفق کرمانی اذعان کرد: درحالی‌که به‌ندرت توسط رسانه‌های دنیا گزارش می‌شود، تمام آنچه در این اتفاق برایم روشن شد، یک پیام بزرگ بود آن هم اینکه جریان‌های حامی صهیونیسم توانسته در نبرد روایت‌ها دست پیش را بگیرد و ذهن حتی انسان‌های ظاهراً فرهیخته را نیز از جنایت‌های صهیونیست‌ها منحرف کند.

احمدی‌نژاد در پایان خاطر نشان کرد: کتاب شهید قدس به‌صورت کاملاً قانونی و کسب کلیه مجوزهای اتحادیه اروپا در خارج از کشور منتشر شده است و تلاش دارد گوشه‌ای از مظلومیت ساکنین غزه را برای خوانندگان خارجی بازگو کند.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdciyuazvt1a5z2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما