تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲
۰
plusresetminus
کارشناس مدیریت بازرگانی گفت: وقتی مردم با اراده جمعی و مشارکت در حل مشکلات اقتصادی کشور ورود کنند مشکلات اقتصادی یکی پس‌از دیگری حل می شود.
مشارکت مردم در اقتصاد حلال مشکلات اقتصادی کشور است
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ محمد بنازاده گفت: بعد از سرمایه‌گذاری در سالیان اخیر، در جهش تولید باید هم افزایی رقم بخورد تا واحدهای تولیدی رشد پیدا کنند و با کمک مردم آن‌ها را به ظرفیت صد برسانیم.

کارشناس مدیریت بازرگانی عنوان کرد: در جوامع توسعه‌محور، مردم نقش پررنگی دارند، تا‌ زمانی که مردم خود را در رشد و پیشرفت کشور مسئول ندانند، توسعه محقق نمی‌شود.

بنازاده اضافه کرد: وقتی مردم با اراده جمعی حول یک مشکل جمع شوند می‌توانند آن را حل کنند.

این فعال بازرگانی تصریح کرد: رهبری ضرورت مشارکت عمومی را در کنار اهمیت تولید ملی قرار دادند که نشان‌دهنده ناقص بودن تولید بدون مشارکت مردم و هدف‌گذاری برای تولید است.

وی گفت: انفعال جامعه را تسلیم وادادگی و رکود کرده و از پویایی دور کرده است.

بنازاده با بیان اینکه اگر شتابدهنده ها به کمک صنایع کوچک نیایند باعث پس‌رفت افراد صاحب ایده می‌شوند، تاکید کرد: اگر نتوانیم مسیر را مدیریت کنیم تسریع روند معکوس داریم و روبه عقب میرویم و به نتیجه نمی‌رسیم.

کارشناس مدیریت بازرگانی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی و سرمایه‌گذاران می‌توانند صندوق‌های کوچکی تشکیل دهند و در واحدهای تولیدی سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcfjxdymw6djva.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما