تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۷
۰
plusresetminus
معاون توسعه و منابع انسانی استاندار کرمان عنوان کرد:

هویت‌بخشی به مردم با مشارکت آنان در عرصه تولید

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد، به‌نوعی هویت‌بخشی برای مردم است.
هویت‌بخشی به مردم با مشارکت آنان در عرصه تولید
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ علی بیگ‌زاده صبح امروز در نشست با فرمانداران و دستياران مردمى‌سازى دولت در کرمان با موضوع تبيين شعار سال گفت: سال‌های متمادی است که عنوان شعار سال در عرصه اقتصاد و تولید از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری می‌شود.
 
معاون توسعه و منابع انسانی استاندار کرمان ادامه داد: باید توجه جدی به تولید شود؛ چراکه این مهم باعث پیشرفت کشور می‌شود و دولت‌ها باید با مردم خود مشارکت کنند که در همین زمینه رهبر معظم انقلاب عنوان شعار سال را به‌نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کرده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد، به‌نوعی هویت‌بخشی برای مردم است، ابراز کرد: عنوان شعار سال، شعار کلیدی برای توسعه کشور است، چراکه عمده مسئله کشورمان، مسئله اقتصادی است؛ بنابراین برای عملیاتی کردن این شعار باید گام‌های بلندی برداریم و در این زمینه، برنامه‌ریزی، هدایت و حمایت لازم است.
 
بیگ‌زاده خاطرنشان کرد: اکثر فرمانداران دستیاران خود در امر مردمی‌سازی را انتخاب کرده‌اند و احکام آنان صادر شده است که در این زمینه شناسه‌های این افراد از سوی اداره استخدامی باید صادر تا قراردادهای آنان تنظیم شود.
 
انتهای خبر/م
 
 
https://armanekerman.ir/vdcjyyevyuqexaz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین