تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۸
۰
plusresetminus
دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت:

دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: تلاش دشمن برای استفاده از دهه هشتادی به‌عنوان نسل برانداز با شکست روبه‌رو شد و این نسل، پیشران و تمدن‌ساز هستند.
دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ سیداحمد عبودتیان عصر یکشنبه در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت ۹۴ شهردار نوجوان دهه هشتادی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: اگر گوش به فرمان امام راحل بدهیم تهدید به فرصت تبدیل می‌شود.
 
دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت افزود: دهه هشتادی‌ها در رفسنجان تهدید را تبدیل به فرصت کردند و نشان دادند که اگر بر اساس الگوی امام و اسلام عمل شود نوجوانان در کشور حکمرانی می‌کنند.
 
عبودتیان بیان کرد: از ویژگی‌های خوب این طرح این است که این محله محور و مسجد محور است و امام محله طرح‌های مدیریت شهری را هدایت می‌کند.
 
وی در تشریح ویژگی‌های این طرح محله محور و مسجد محور گفت: در این طرح از بانوان دهه هشتادی استفاده شده؛ به تجربه بزرگ‌ترها پشت نشده؛ جوان و نوجوان محور است.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت ادامه داد: در این طرح قرار است نسل امروز حول انسان‌های هدایت گر (امامان مساجد) آینده را بسازند، امروز انسان خلیفه الله در حکمرانی شهر به رسمیت شناخته شده و تازه این آغاز راه و اتفاق شگفتی ساز است.
 
دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: دشمن برای دهه هشتادی‌ها خیلی خواب دیده بود و فکر می‌کرد با فضای مجازی و اتفاقات جدید و بعد از جریان کرونا شکاف عمیقی می‌افتد و این نوجوانان با آرمان‌های قبل غریب می‌شوند در حالی که نمی‌دانند آرمان‌های اسلامی آرمان‌های بشری است و هر انسان حُرّ و آزاده‌ای که از این آرمان‌ها آگاه شود آن‌ها را قبول می‌کند.
 
وی تصریح کرد: دشمن در دهه ۹۰ با راه‌اندازی داعش در سوریه و عراق قصد براندازی تفکر انقلاب اسلامی را داشت که با تدبیر رهبری حاج قاسم سلیمانی از پیش قراولان لشکر فراملیتی، فراقومیتی و فرا مذهبی وارد میدان شد.
 
عبودتیان ادامه داد: در این راستا در لشکریان دفاع از حرم مسیحیان، مسلمانان شیعه و سنی و انواع فرقه‌ها و نیز از کشورهای اسلامی مانند لبنان، پاکستان، افغانستان، سوریه، یمن و غیره حضور یافتند.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمن که می‌خواست ما در عرصه و منطقه نباشیم و این تهدید برای او بود اما ایران تبدیل به سردمدار فرهنگی و جریان‌ساز اصلی منطقه شد و اگر امروز بخواهد به ایران تجاوز کند از یمن، غزه و لبنان و غیره پاسخ می‌گیرد.
 
آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت ۹۴ شهردار نوجوان دهه هشتادی که با حضور استاندار کرمان و مدیرکل از مسئولان استانی و شهرستانی در محل تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

منبع: خانه خشتی
 
انتهای خبر/
https://armanekerman.ir/vdcb5gb8grhbazp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما