تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴
۰
plusresetminus
ظهر امروز هیئت‌های مذهبی به‌مناسبت شهادت امام جعفر صادق(علیه‌السلام) در شهرستان رابر در سوگ امام خود به عزاداری پرداختند.
مردم شهرستان رابر در سوگ رئیس مکتب تشیع
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ظهر امروز مصادف با سالروز شهادت رئیس مکتب تشییع، ششمین امام شیعیان حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام، شهرستان رابر شاهد راه‌افتادن دسته‌های عزا و عزاداری عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت از مقابل مسجد جامع به سمت مسجد صاحب‌الزمان (عج) بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد دوست محمدی در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت «امام صادق (علیه‌السلام)» به ویژگی‌های شاخص آن حضرت پرداخت و گفت: «امام صادق علیه‌السلام» فرمودند: هرکسی که خداوند خیرش را بخواهد، حُب «امام حسین(علیه‌السلام)» و حب زیارتش را در قلب او می‌اندازد و هر که را خداوند بدیش را بخواهد، بغض نسبت به «امام حسین (علیه‌السلام)»و بغض زیارت آن حضرت را در قلب او می‌اندازد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان رابر با اشاره به اینکه سلام بر «امام حسین (علیه‌السلام)» مورد تاکید بسیاری از «ائمه اطهار (علیه‌السلام)» بوده است اظهار کرد: سلام دادن به «امام حسین (علیه‌السلام)» ثواب زیارت «امام صادق علیه‌السلام» را به همراه دارد.



































انتهای خبر/
  https://armanekerman.ir/vdchmvnzi23nk6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما