تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱
۰
plusresetminus
 رئیس اتاق کرمان گفت: فعالیت‌های خیرخواهانه درمان در برخی حوزه‌ها امکانات بسیاری وجود دارد اما از برخی دیگر که نیاز جامعه نیز هستند، تغافل شده است.
فعالیت‌های خیرخواهانه درمانی نامتوزان است
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده، در نشست هم‌اندیشی خیرین حوزه سلامت استان افزود: خیریه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه بهداشت و درمان گاهی حوزه فعالیت‌های تکراری دارند و واقعا نمی‌دانیم آیا استان به این فعالیت‌ها نیاز دارد؟  

وی تصریح کرد: دیده می‌شود در زمینه فعالیت‌های خیرخواهانه در برخی حوزه‌ها امکانات، فعالیت‌های گسترده و بسیاری وجود دارد اما از برخی حوزه‌ها که نیاز جامعه نیز هستند، غافل شده و کمتر به آنها پرداخته شده است.

طبیب‌زاده تأکید کرد: راه‌اندازی تشکلی ویژه خیریه‌ها می‌تواند این‌گونه فعالیت‌ها را ساماندهی کند زیرا با انجام مطالعات مشخص، نیازسنجی صورت می‌گیرد و خدمات اولویت‌بندی و برنامه‌ای برای تخصیص منابع طراحی خواهد شد.

 رئیس اتاق کرمان ادامه داد: درحال حاضر از بسیاری امکانات مربوط به مجموعه‌های مختلف استفاده نمی‌شود و برخی نهادها ثروت‌های سنگینی دارند که بلااستفاده مانده‌اند و می‌توان از این فرصت در حوزه سلامت استفاده کرد.

شایان ذکر است در این نشست برخی خیرین حوزه سلامت به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در رابطه با تهیه نقشه راه و  چگونگی راه‌اندازی تشکل خیریه‌ها پرداختند.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcep78zvjh8evi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما