تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
۰
plusresetminus
تیم‌های فوتبال مس و مس نوین که در رقابت‌های لیگ یک و لیگ سه فوتبال کشور کار خود را دنبال می‌کنند، با کسب نتایج خوب هفته‌های گذشته، اوج‌گیری دلچسبی در جدول رقابت‌های خود داشتند.
باشگاه‌های فوتبال مس در مدار پیشرفت
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس کرمان در پنج هفته گذشته رقابت‌های لیگ یک با ثبت سه پیروزی و دو تساوی موفق شد خود را به رده پنجم جدول یعنی بالاترین نقطه‌ای که در این فصل به آن دست‌یافت، برساند.

درحالی‌که کورس چهار تیم صعودکننده این فصل برای رقابت‌های لیگ یک از چند هفته گذشته مشخص شده بود، تیم فوتبال مس کرمان که در ابتدای بازی‌های این فصل امتیازهای زیادی را ازدست‌داده بود و تبدیل به یکی از تیم‌های پایین جدول شده بود، اما حالا و پس‌از کسب نتایج خوب هفته‌های اخیر خود را به رده پنجم جدول رساند تا بیش‌ترین جهش ممکن در جدول رقابت‌ها در هفته‌های اخیر را تجربه کرده باشد.

تیم فوتبال مس نوین نیز در هفت بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ سه پنج پیروزی و یک تساوی را کسب کرد تا با ثبت یک شکست موفق شود خود را در جمع تیم‌های مدعی صعود از این گروه قرار دهد و در رده سوم جدول جای‌گیرد که این تیم نیز جهش فوق‌العاده ای در جدول رقابت‌های خود نسبت‌به شروع رقابت‌ها داشت.

در بازی‌های سخت و نفس‌گیر لیگ سه، دو تیم به طور مستقیم به لیگ دو صعود می کنند که تیم مس نوین در دور برگشت بازی‌ها در تلاش برای قرار گرفتن در این رده‌ها است.
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcd5z0f9yt0oj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما