تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳
۰
plusresetminus
کمیته داوران فدراسیون فوتبال تعیین کرد؛

احسان اکبری داور بازی مس کرمان و شهربابک

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی هفته سی‌ام لیگ یک اعلام شد که بر این اساس احسان اکبری از داوران شناخته شده فوتبال استان کرمان کار قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت.
احسان اکبری داور بازی مس کرمان و شهربابک
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از  روابط عمومی باشگاه مس؛ احسان اکبری که در چند فصل اخیر قضاوت برخی از بازی‌های لیگ برتری را نیز برعهده داشت است، در بازی‌های لیگ یک این فصل چهار بازی را سوت‌زده است و دیدار دو تیم مسی استان کرمان در لیگ یک پنجمین داوری این فوی در دسته اول است.

این داور استان کرمان پیش‌از این یک‌بار دیگر بازی دو تیم مس کرمان و مس شهربابک را قضاوت کرده بود که به بازی سال ۱۴۰۰ دو تیم در شهربابک برمی‌گشت که با تساوی بدون گل خاتمه یافت و در این بازی یک پنالتی برای مس کرمان اعلام نشد.

 اکبری که در جام حذفی سال ۱۳۹۹ نیز داور چهارم بازی گل‌گهر سیرجان و مس کرمان بود، دومین قضاوت رسمی خود را برای مس کرمان در این بازی انجام خواهد داد.

کمک‌های اکبری در این بازی نیز از داوران استان کرمان هستند، محمدصالح عرب‌آبادی و وحید هیلرودی کمک‌های این بازی هستند و احمد مرشدی نیز داور چهارم این مسابقه است. مهدی موسی‌پور از پیشکسوتان داوری استان نیز بر کار داوری این بازی نظارت دارد.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcgxz9qwak9ty4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما