تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

شهید رئیسی گفتمان انقلاب اسلامی را تقویت کرد

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی گفتمان انقلاب را تا جایی که می‌توانست تقویت کرد.
شهید رئیسی گفتمان انقلاب اسلامی را تقویت کرد
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در آئین گرامیداشت شهیدان خدمت، آیت‌الله رئیسی و همراهان عنوان کرد: در طول تاریخ جریان حق و باطل همیشه با هم درگیر بودند، در میدان حق مردانی مجاهد، فداکار و از جان گذشته باانگیزه بالای الهی پا به میدان گذاشتند.

وی افزود: جبهه باطل همیشه رهبرانی فاسد و ظالم دارد که به حقوق ابتدایی شهروندی مردم توجه نکرده و بر گُرده مردم حکمرانی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: اما در جبهه حق انبیای الهی و سُفرای خدای تعالی هستند، اولیایی که هیچ وقت مردم را به خود فرانخواندند.

امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) هیچ‌یک از حرف‌هایش از روی هوا و هوس نبود، عنوان کرد: شهادت ائمه معصومین علیهم‌السلام آنقدر برجسته شد که خود تاریخ‌ساز شد

وی ادامه داد: خط عاشورا، خط محرم و صفر و خط انبیا و امامت به وسیله مردی الهی و عالمی عظیم‌الشان یعنی امام عظیم‌الشان انقلابی را هدایت و رهبری کرد و مردمی فداکار، شهیدپرور، آزاده، با معرفت و بصیرت یعنی مردم ایران اسلامی از اولین روزهای انقلاب آرام‌آرام به امام پیوستند و کمر استکبار جهانی را شکستند و با دست خالی مقابل استکبار جهانی ایستادند و انقلابی شکوهمند رقم زدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه امروز در سوگ شخصیتی نشسته‌ایم که در مکتب گفتمان انقلاب، تمام عمر خود را صرف این حرکت کرد، گفت: آیات قرآن به انسان‌هایی که صدق در گفتار و رفتار دارند، تاکید دارد؛ شهید رئیسی کارش برای خدا بود و لاغیر و این عهدی بود که بسته بود و پای آن ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه اخلاص در عمل همان چیزی که گمشده برای هر مومنی است، بیان کرد: خدا لحظه به لحظه رفتار و گفتار ما را می‌بیند و نیات ما را می‌داند، خدا می‌داند با چه نیتی وارد کار اجرایی در کشور شدیم.
 
امام جمعه شهر کرمان عنوان کرد: کار آیت‌الله رئیسی، کار در میدان همراه با اخلاق اسلامی و حسنه بود، دقیقاً آنچه خدا از او می‌خواست در صحنه اخلاق دینی مراقب و مواظب بود، ایشان گفتمان انقلاب و نظام را، خط رهبریو  نظام آن را تقویت کرد.

وی افزود: وقتی به قرآن توهین شد در سازمان ملل آن را به‌دست گرفت و زیر سایه قرآن سخنرانی پر شوری داشت؛ شهید آیت‌الله رئیسی گفتمان انقلاب را تا جایی که می‌توانست تقویت کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: ایشان ریسک‌پذیری بود و به جوان و جوان‌گرایی به‌شدت علاقه‌مند بود که مسیر را برای جوانان باز کند؛ در خدمت به مردم بود و در سر از پا نشناختن سرآمد بود، آنقدر با اراده و قوی حرکت می‌کرد و خستگی‌ناپذیر بود که هیچ‌گاه در جسم ایشان کوچک‌ترین ضعیفی را نمی‌دیدید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: ایشان روحش خیلی فراتر از جسمش بود که جسم توان کشش آن روح بزرگ را نداشت و کوچکترین ضعف جسمی را در او مشاهده نمی‌کردید، چراکه با تمام توان به مردم خدمت می‌کرد و توجهی به جسم نداشت.

امام جمعه شهر کرمان ادامه داد: درست است که انقلاب و نظام چنین شخصیت‌های بزرگی را از دست می‌دهد اما با رفتن این شخصیت‌ها به‌هیچ وجه حرکت نظام ضعیف نمی‌شود؛ یک روزی رئیس جمهور این کشور و نخست وزیر کشور یعنی شهید باهنر و شهید رجایی را از ما گرفتند؛ شهرهای کشور چگونه بعد از آن‌ها متلاطم شد، اما راه ادامه یافت، امروز دنیا پذیرفته است که کشور ما از کشورها مقتدر دنیاست.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی تمام زیاده‌خواهان را سر جای خود نشانده بود و توانست مقاومت اسلامی را در گسترش دهد اما او را از ما گرفتند و دیدید که کشور متلاطم شد؛ اما خداوند می‌گوید نعمت دیگری به شما می‌دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم دهیم، به پای صندوق رأی بیاییم تا این نظام با قدرت بیشتر پیش رود و رئیس جمهور را انتخاب کنیم تا بتواند آنچه دِین که انقلاب بر گردن ما دارد، ادا کند و در مسیر گفتمان انقلاب گام بردارد.

انتهای خبر/س
 

  https://armanekerman.ir/vdcam6n6w49nyu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین