تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۰
۰
plusresetminus
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان:

شهید رئیسی قطار انقلاب را به ریل اصلی بازگرداند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: شهید رئیسی با کار شبانه‌روزی قطار انقلاب را به ریل آرمان‌های اصلی خود بازگرداند.
شهید رئیسی قطار انقلاب را به ریل اصلی بازگرداند
رحمان جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» ضمن تسلیت به مردم ایران درپی شهادت رئیس جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش گفت: همه ما نه تنها رئیس جمهورمان بلکه یارمان را از دست دادیم، نسبت ما به بزرگ‌ترین شخص مملکت نسبت رئیس و مرئوس نبود بلکه او پدر، راهنما و مربی در حوزه سیاست و امنیت بود.
 
وی توضیح داد: به‌عنوان یکی از نیروهایی که در بدنه این دولت خدمت کرده‌ام، معتقدم شهید آیت‌‌الله سید ابراهیم رئیسی قطار انقلاب را به ریل آرمان‌های اصلی خود بازگرداند.
 
جلالی با تاکید بر این‌که گفتمان خدمت به ملت، آرمان اصلی انقلاب است، توضیح داد: شهید رئیسی با کار شبانه‌روزی به مردم خدمت کرد و عزت در حوزه سیاست خارجه را به جمهوری اسلامی ایران بازگرداند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به برخی ویژگی‌های شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، عنوان کرد: این شهید بزرگوار صدق و صفا در گفتار و عمل داشت و مدافع ساده زیستی، فسادستیزی بود و این دو ویژگی او زبانزد مدیران ارشد نظام بود.
 
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیأت دولت بیان کردند که مشی من همیشه حمایت از دولت ها بوده است اما این دولت را نه تنها حمایت می‌کنم بلکه از آن تمجید هم می‌کنم.
 
جلالی افزود: تمجید مقام معظم رهبری از این‌رو است که این دولت به سراغ چندین ناتوانی اصلی کشور و به‌دنبال حل آن‌ها رفت که اولین موضوع آن کسری بودجه در کشور بود؛ انصافاً به گفته مقام رهبری ام‌المصائب کشور کسری بودجه بود اما رئیس جمهور شهیدمان درحالی‌که با ۴۸۰ هزار میلیارد تومان دولت را تحویل گرفت توانست در سال اول این بدهی را صفر کند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: ناترازی در حوزه شبکه بانکی کشور مشکل دیگر کشور بود همچنین مسائل دیگری چون صندوق‌های بازنشستگی و انرژی از جمله دیگر مشکلاتی بود که این‌ دولت در ابتدای کار خود با آن مواجه بود اما باید گفت این شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی انصافاً با کار شبانه‌روزی و عمل جهادی توانست خاطره‌ای از خود در اذهان به‌جای بگذارد و به معنای واقعی شهید جمهور شد.
 
انتهای خبر/ پسند
https://armanekerman.ir/vdccesqss2bq0i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما