تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۵
۰
plusresetminus
خدمات جهادی بسیجیان و همت والای آن‌ها باعث شده تا لبخند بر لب مردم بنشیند و امید حاصل شود.
بسیج، پرچم‌دار محرومیت‌زدایی و امیدآفرینی است
به گزارش سرویس فرهنگی راه آرمان، ۲۹ آبان تا پنج آذر در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام هفته بسیج نام‌گذاری شده است.
 
بسیجی که چکیده عشق، نماد غیرت و سمبل تعصب و پاسدار مکتب است، در واقع بسیجیان سرو قامت‌هایی هستند که در عرصه‌های مهم اقتصادی، علمی، فرهنگی، ورزشی، جهادی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خوش می‌درخشند.
 
 امام راحل با آن نگاه دقیق و بینش عمیقش یک بسیج عمومی را در کشور برای تثبیت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرد که از همان ابتدا نیز مشخص بود که هدف از تشکیل بسیج، تثبیت انقلاب اسلامی در عرصه جهانی است و از آن تاریخ به بعد به‌ویژه پس از دفاع مقدس، ریشه‌های بسیج در کشور گسترانیده و بسیار مستحکم شد.
 
بسیج در هشت سال دفاع مقدس توانست کشور را با آن انگیزه‌های دینی و الهی و نقش‌آفرینی مردم همیشه در صحنه، اداره کند و هیچ‌کس نقش بسیج را در آن دوران فراموش نخواهد کرد.
 
 همان رشادت‌های بسیج مردمی از نوجوان ۱۳ ساله تا پیرمرد ۸۰ ساله در دوران دفاع مقدس بود که امام راحل فرموده بود که رهبر ما آن نوجوان ۱۳ ساله‌ای است که نارنجک به کمر خود بست و زیر تانک رفته است و رفته‌رفته بسیج دیگر تبدیل به یک شجره طیبه‌ای شد که در سراسر کشور گسترش پیدا کرد.
 
امروز نیز در هر کجایی که تفکر بسیجی که همانا از خود گذشتن، ترجیح منافع مردم به منفعت شخصی، ولایت‌مداری و پاسداشت ارزش‌های انقلابی است، حاکم است در هر کجا که انقلاب و نظام با چالش مواجه شده است پیروز میدان است.
 
 بسیج همواره در وسط میدان بوده از توطئه‌ها و اغتشاشات گرفته تا سازندگی و بالندگی و پیشرفت و هر کجا که نیاز به حضور این تشکل مردمی بوده، بسیج میدان‌دار صحنه‌ها بوده است.
 
 بسیج در ایام کرونا، خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار، در حوزه‌های عمرانی مناطق روستایی، گروه‌های جهادی و خدمت بی‌منت به مردم همیشه در صحنه بوده است و هر کجا تفکر و جریان بسیجی حاکم بوده است در آن حوزه ما همواره موفق عمل کرده‌ایم.

بسیج، همواره در خدمات رسانی به مردم حماسه ساز بوده و در مسیر ایمان الهی و عشق به مردم بستر ساز بوده است.
 
خدمات جهادی بسیجیان و همت والای آن‌ها باعث شده تا لبخند بر لب مردم بنشیند و امید حاصل شود.
 
آبرسانی به ۹۷ روستای دارای تنش آبی شهرستان رودبارجنوب، کلنگ‌زنی ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی برا کپر‌نشینان روستای ریگ آباد، اهدای ۱۰۷ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و توزیع ۵۶۰ بسته کمک مومنانه تنها گوشه‌ای از خدمات ارزنده بسیج در مناطق محروم جنوب کرمان است که امید را در دل محرومان زنده کرده است.

منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر  
https://armanekerman.ir/vdcewf8zzjh8xxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما