تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۹
۰
plusresetminus
مردم ایران، به لطف رشد آگاهی و گسترش شبکه‌های اجتماعی، به دروغ‌های دشمن پی بردند و با بصیرتی دو چندان راه دشمنان را سد کردند.
رشد آگاهی مردم، عامل شکست امپراتوری دروغ بود
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان، در جنگ ترکیبی علیه ایران، دشمن از تمام ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود برای ضربه زدن به ایران استفاده کرد، یکی از مهم‌ترین ابزارهای دشمن در این جنگ، امپراتوری دروغ بود.
 
درست است امپراطوری رسانه‌ای دشمن، به شدت دروغ‌پرداز است و روی پیش‌ساخته‌های ذهنی مخاطبان خود اثر گذاشته است.
 
این امپراطوری دروغ با تولید و انتشار اخبار جعلی، شایعات، و تبلیغات، تلاش می‌کند تا تصویری منفی از ایران و نظام جمهوری اسلامی در ذهن مخاطبان خود ایجاد کند.
 
 
این امپراطوری، دروغ از پیش‌ساخته‌های ذهنی مخاطبان خود، برای انتشار دروغ‌های خود استفاده می‌کند. به عنوان مثال، اگر مخاطبان یک رسانه، از قبل نسبت به ایران و نظام جمهوری اسلامی دیدگاه منفی داشته باشند، آن رسانه، می‌تواند با انتشار اخبار جعلی و شایعات، این دیدگاه منفی را تقویت کند.
 
امپراطوری رسانه‌ای دشمن، با دروغ‌پردازی و اثرگذاری روی پیش‌ساخته‌های ذهنی مخاطبان خود، تلاش می‌کند تا اهداف سیاسی خود را محقق کند. 
 
اهداف امپراطوری دروغ تضعیف نظام جمهوری اسلامی،ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در ایران،تبدیل ایران به یک کشور منزوی است
 
 باید توجه داشت که این امپراطوری، به طور کامل موفق نشده است. رشد آگاهی مردم ایران، به لطف عوامل مختلفی، مانند افزایش سطح تحصیلات، گسترش شبکه‌های اجتماعی، و دسترسی به اطلاعات و منابع مختلف، موجب شده است که مردم ایران، به دروغ‌های دشمن پی ببرند.
 
با این حال، همچنان لازم است که مردم ایران، نسبت به دروغ‌پردازی‌های دشمن، هوشیار باشند و اطلاعات خود را از منابع موثق دریافت کنند.
 
 

رشد آگاهی مردم، عامل شکست امپراتوری دروغ است

در جنگ ترکیبی علیه ایران، دشمن از تمام ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود برای ضربه زدن به ایران استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین ابزارهای دشمن در این جنگ، امپراتوری دروغ بود.
 
امپراتوری دروغ، امپراتوری‌ای است که بر پایه دروغ بنا شده است. این امپراتوری، با دروغ و نیرنگ، مردم را در تاریکی جهل و نادانی نگه داشته است.
 
دشمن در جنگ ترکیبی علیه ایران، تلاش کرد تا با دروغ‌های خود، مردم ایران را از حقیقت آگاهی دور کند.
 
این دروغ‌ها در قالب‌های مختلفی، مانند اخبار جعلی، شایعات، و تبلیغات، منتشر می‌شدند. هدف دشمن از این دروغ‌ها، ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در ایران، و تضعیف نظام جمهوری اسلامی بود.
 
اما تلاش‌های دشمن در این زمینه، با شکست مواجه شد. مردم ایران، به لطف رشد آگاهی و گسترش شبکه‌های اجتماعی، به دروغ‌های دشمن پی بردند.
 
امپراطوری دروغ یعنی آمریکا و هم‌پیمانانش به‌دنبال طولانی‌تر کردن اغتشاشات بودند،اما امت یکدل و متحد، مثل همیشه با سر دادن ندای لبیک به فرمایش ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، دشمنان را ناامید ساختند.
 
وحدت و همدلی باعث نقش بر آب شدن طرح و نقشه‌های دشمنان می‌شود، هر جا که اتحاد و وحدت باشد دشمن مایوس خواهد شد و به محض اینکه بفهمد می‌تواند بین مردم با عناوین مختلف مانند شیعه و سنی، ترک و لر و کرد و غیره شکاف ایجاد کند، لحظه‌ای درنگ نمی‌کند.

نویسنده: منصور شکراللهی نماینده مجلس شش شهرستان جنوبی

انتهای خبر/
https://armanekerman.ir/vdciwyazut1apw2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما